Grattis åter igen Pelle lakmaker till sm vinsten,Ingvar källgren sm tvåan,Matte bohlin sm trean.Det var en bra avslutning på säsongen med nya rekord i både hastigheter & tid .Ingvar drog till med hiskeliga 296 blås & nytt svenskt hastighets rekord vilket han oxå innehar på 201m denne fortåkande subarumeck har drämt till med 8,27 s i Gardermoen men kunde inte backa upp det pga regn!!. detta regn som förstört många tävlingar i år.Även jag lyckades få till en 8,68 ,283km/h mot Ingvar i elimineringen då jag fick smisk, När jag över några öl hade lovat raka skallen vid en 8,60 repa så kom Mattias Carlsson springande med rakapparaten innan man ställt ifrån sej hojen efter repan,även han blev rakad dan före i kvalet då han hade lovat rakning vid 8a repa & han klämde i med en 8,70 repa med den läckert helsvarta turbobusan.Det kommer bli kul att se vad nästa år kommer att bjuda på med Matte som har åkt låga 8,40 repor med sin brutala sugmotorbusa,Lillpeter & Håkan kommer med sina nya turbobyggen .Ålands kjelle kommer även han med en turbobusa .Hoppas att Ronny nordgren kommer att ha tid att åka nästa säsong.Nästa år ser ut att bli ett bra turbo år./wachen.

Last edited: