Sundsvall - Ny på Sporthoj (min egen oxå)

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Ja lika bra man presenterar sig :)

Jonas heter jag 27 pannor.. boende i Sundsvall kör Yamaha R6 , haft kort sedan -99 men detta e första egna bågen.

Skruvar med Bilar i vanliga fall och då en "Dragracing" bil på 800hk där vi tävlar i Sport Compact Modified i SDC.

Driver även en firma på internet där vi säljer bildelar och tuning prylar till mestadels japs-bilar men även europér o jänkare.
(http://www.fastrcars.se)

Nu ska jag lära mig hantera hojjen riktigt så får vi se om man uppgraderar sig till ngt större till nästa sommar..tycker dock det finns kräm under tanken så d räcker ett tag iaf ;)

Peace !!

P.s Kör försiktigt i sommar!!

Bifogat

• Yamaha R6 012.jpg
    Yamaha R6 012.jpg
    53.2 KB · Visningar: 71
  • Yamaha R6.jpg
    Yamaha R6.jpg
    54.5 KB · Visningar: 57
  • Jonas blå.jpg
    Jonas blå.jpg
    17.9 KB · Visningar: 53
morlock skrev:
2252600 Välkommen! :hej

En sexhundring räcker gott!

JA för faan , i ärlighetens namn har jag ej kommit så långt att jag passerat så mkt mer än 8K RPM ännu ;) o tycker d klipper på bra..hehe , ja vi får se vad som händer..men skinnet e på g hem iaf :)

Hej :hej

ZtreetFajter skrev:
2252588 Ja lika bra man presenterar sig :)

Jonas heter jag 27 pannor.. boende i Sundsvall kör Yamaha R6 , haft kort sedan -99 men detta e första egna bågen.

Skruvar med Bilar i vanliga fall och då en "Dragracing" bil på 800hk där vi tävlar i Sport Compact Modified i SDC.

Driver även en firma på internet där vi säljer bildelar och tuning prylar till mestadels japs-bilar men även europér o jänkare.
(http://www.fastrcars.se)

Nu ska jag lära mig hantera hojjen riktigt så får vi se om man uppgraderar sig till ngt större till nästa sommar..tycker dock det finns kräm under tanken så d räcker ett tag iaf ;)

Peace !!

P.s Kör försiktigt i sommar!!

Halloj välkommen hit :hej

600 e alldeles perfekt! behöver inte mycke mer för att busa....även fast jag kör lugnt men det finns juh vissa andra :rolleyes:

Trevlig midsommar! :fyllisar

Välkommen!!

Jag bor också i Sundsvall, så det är nog inte omöjligt att vi träffas ute på gatorna i sommar. :tummenupp

Välkommen! :)

Tror banne mig jag såg dig igår på Coop parkeringen körandes i regnet?

Iaf en identisk båge! :va

Välkommen! Är ganska ny här själv, hoppas det blir en fin sommar med mycket åkning :yoparty

ZtreetFajter skrev:
2252649 JA för faan , i ärlighetens namn har jag ej kommit så långt att jag passerat så mkt mer än 8K RPM ännu ;) o tycker d klipper på bra..hehe , ja vi får se vad som händer..men skinnet e på g hem iaf :)
Det är efter 8K som det händer grejjer! :banana

Hej och välkommen!! :tummenupp

Om du vill lära dig att hantera hojen rekommenderar jag en sväng upp till Mittsverigebanan och ta några varv där i lugnt tempo. Eller i alla fall att titta på grabbarna som kan....

ååh.. hej alla...vilket varm välkomnande :) :pannkyss :pannkyss

Japp jag var på Coop i regnet en sväng igår...tog ut lite dineros för en filmkväll hemma :)

Blir väll att man tar sig up på banan o känner sig för lite :) , man har väll blivit så pass gammal att man kan snåla lite på rullen tills man e varm i mössan...

Just ja...brudar som kör hojj e ballt!! = Me like ;)

Last edited:
ZtreetFajter skrev:
2254242 ååh.. hej alla...vilket varm välkomnande :) :pannkyss :pannkyss

Japp jag var på Coop i regnet en sväng igår...tog ut lite dineros för en filmkväll hemma :)

Blir väll att man tar sig up på banan o känner sig för lite :) , man har väll blivit så pass gammal att man kan snåla lite på rullen tills man e varm i mössan...

Just ja...brudar som kör hojj e ballt!! = Me like ;)
Aldrig fel att ta det säkra före det osäkra, och köra försiktigt i början. välkommen till sajten iaf.

Nä safe först :) , man börjar känna sig mer bekväm i rollen som sadelryttare , klämde av 17mil igår , for o svängde runt här o där..o där o här :)..milen rullar fort på en hojj har ja märkt.

Hallå och välkommen. Perfekt hojj!! Snygg också.

Hade Gpx 600r -90
Sen Gsx 600r -99
nu gsx 750r -00

Liten hojj är roligast!!!

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard