Sun Bikers reklam??

Enger

Business Vs. Pleasure
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Honda CB 500 Four -74 (Projekt: Café)
Blir snart helt galen på detta, har nästan gått i ide från forumet på grund av mitt lilla problem..

Varje gång jag läser något på SH och sidan är färdigladdad så efter cirka 5 sek kommer en vit sida upp med reklam för Sun Bikers eller något i den stilen, bara loggan uppe i vänstra hörnet sen inget mer. Måste klicka på tillbakaknappen för att komma tillbaka till SH och detta är galet störande!

Har någon något förslag på åtgärd eller är det fel på min webbläsare? Testat med IE och Firefox, alltid samma sak..

Väldigt tacksam för svar!

Tryck på det stora röda krysset uppe i vänstra hörnet för att avbryta laddningen av sidan, då slipper du redirectas till reklamen. Men detta är bara en provisorisk fix och måste göras varje gång du klickar dig vidare till en ny sida, så mitt förslag på fix är, som alltid, att Swedie äntligen tar tag i den här jävla sunbikebuggen och fixar så att forumet äntligen funkar så att det ska igen. Bryr mig inte om ifall det kan fixas så att sunbike får ha kvar sin reklam (ute i sidmarginalen som alla andra företag alltså) eller om den måste tas bort helt för att felet ska försvinna, men nu måste det fixas snart! Ibland glömmer man ju det där med att avbryta laddningen och hinner börja skriva inlägg och ha sig, och så vips skickas man till reklamhelvetet och får gå tillbaka, stoppa laddningen och skriva om inlägget igen. Blir jävligt irriterande efter ett par gånger kan jag ju säga! Snälla någon, fixa nu!:huvet

I min läsare ser den annonsen ut precis som alla andra??

Tar och flyttar den här tråden till rätt forums del. :tummenupp

Har haft samma symptom med safari men endast första gången jag öppnar sidan nästa gång fungerar det av nån anledning.
Så jag har gått över till Firefox :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...