Sulor till bilen!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Ngn som vet var man kan köpa billiga sulor till bilen här i stan?!
Behöver 225/40/18

Har hittat på nätet för 4700:- inkl. frakt, men så måste de ju på fälgen och det kostar multum.... :gnissla

www.dackonline.se sammarbetar ju med en del verkstäder här i götet, så om man beställer från de så skickar de däcken direkt till en verkstad så man åker dit o hämtar dem. Tror vi betalade 150kr för att de skulle slita av de gamla däcken och sätta dit de nya på våra befintliga fälgar.

lilltryne skrev:
2049241 www.dackonline.se sammarbetar ju med en del verkstäder här i götet, så om man beställer från de så skickar de däcken direkt till en verkstad så man åker dit o hämtar dem. Tror vi betalade 150kr för att de skulle slita av de gamla däcken och sätta dit de nya på våra befintliga fälgar.
Nice!!!! :Bugar

Fick ett pris på 800:- för bara bytet på ett stället :skrämd

huh, sökte på sidan och hittade priser på 125kr/däck... :-( jag är nästan säker på att det var ca 150kr för alla däcken... får höra med sambon när han kommer hem, det var han som var iväg o fick dem bytta...

lilltryne skrev:
2049255 huh, sökte på sidan och hittade priser på 125kr/däck... :-( jag är nästan säker på att det var ca 150kr för alla däcken... får höra med sambon när han kommer hem, det var han som var iväg o fick dem bytta...
Nja det var nog 150/däck

Rasorblade skrev:
2049233 Ngn som vet var man kan köpa billiga sulor till bilen här i stan?!
Behöver 225/40/18

Har hittat på nätet för 4700:- inkl. frakt, men så måste de ju på fälgen och det kostar multum.... :gnissla
Priset ligger där ungefär. Han som hade min bil innan köpte liknande däck till specialpris och då gick dom på ca 4 papp st.

vad e det man brukar säga.......SMAKAR DET SÅ KOSTAR DET.....
HELT rätt storlek att fråga billigt pris till RASORBLADE..HIHI

Hoppas du hittar det du söker....
Bränn inte så mkt gummi i barnvagnsrecern nu.....

Ahh! vi bytte ju bara 2 däck! därför det bara gick på en hundralapp eller två. :huvet

IRON MAN skrev:
2049615 Ring Bättre bil i nödinge och prata med Domenik. Dom har bra priser.
http://www.blocket.se/li?ca=15_s&id=13840

hmm han skulle 5780:- för fyra däck inkl. montering.

Nä, det får bli däckonline.se
4112.80:- för fyra Falken FK451 :tummenupp
Falken%20FK451.jpg

Om du inte köpt prova göteborgsdäckcenter 0704-302000 Labbe heter han.

Hälsa från Blondie

Köpte själv Falken FK-451 i exakt samma dimension via nätet för några veckor sen. Fick pynta 4500:- plus 160:- frakt. Tyckte det var billigt och smidigt. Tog två dar sen stod de på farstukvisten och väntade.

Åkte sen till samma gamla däckmånglare som jag alltid gjort (DäckBert i Kungsbacka). Naturligtvis frågade jag inte om priset utan tog för givet att jag skulle bli nöjd som alltid innan. När jag skulle betala och lite nonchalant halade upp visakortet blev jag helt mållös när han,med ett krystat leende i nyllet, klämde ur sig -"Ja, det blir tusen kronor jämt". :3freak :huvet :brinnerup

Förklaringen låg tydligen i att det var en stor dimension (18") och att de nya balanseringsvikterna var svindyra. Snacka om att bli blåst bara för man kommer med nya grejor... :4skrika

bromsklossen skrev:
2072667 Köpte själv Falken FK-451 i exakt samma dimension via nätet för några veckor sen. Fick pynta 4500:- plus 160:- frakt. Tyckte det var billigt och smidigt. Tog två dar sen stod de på farstukvisten och väntade.

Åkte sen till samma gamla däckmånglare som jag alltid gjort (DäckBert i Kungsbacka). Naturligtvis frågade jag inte om priset utan tog för givet att jag skulle bli nöjd som alltid innan. När jag skulle betala och lite nonchalant halade upp visakortet blev jag helt mållös när han,med ett krystat leende i nyllet, klämde ur sig -"Ja, det blir tusen kronor jämt". :3freak :huvet :brinnerup

Förklaringen låg tydligen i att det var en stor dimension (18") och att de nya balanseringsvikterna var svindyra. Snacka om att bli blåst bara för man kommer med nya grejor... :4skrika

Ajdå!!

Har fått pris på 800:- inkl. direkt på bilen!! OK tycker jag!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8