Sulis i Ystad

Han den där sulis har tydligen ingenting bättre för sig än att glida.. Verkar vara en sjukt skön snubbe! :yoparty

Såg sulis i ystad idag IGEN... när en annan måste jobba glider han runt på hojen...

Se till att ta ledigt från jobbet nästa gång och chansa på att jag är ute!! Var ute och körde med din polare (min kollega) Garge innan idag! Klart du ska med :tuttar

Hoj hoj på er..

Va fan syns inte jag för att jag inte har en sporthoj tröja eller? Tycker också runt i ystad då och då. -Bomber- Fan vad det ska glidas i ystad i år! Haha, om det nu kan bli värre än förra året.

Va fan syns inte jag för att jag inte har en sporthoj tröja eller? Tycker också runt i ystad då och då. -Bomber- Fan vad det ska glidas i ystad i år! Haha, om det nu kan bli värre än förra året.

Fast jag såg dig igår på ÖB.. Fast jag visste inte att det var du förrän nu när jag kollade din profil.. För det var väl du? Likadan hoj och likadant ställ så jag tar för giivet att det var du.. :tungan

Min son smög fram och spanade på din hoj utanför när du klättrade upp och skulle köra. :)

App app app.. Nu lugnar vi ner oss en smula, mina vänner!

Men vaffan..?! Jobbar du aldrig eller..?! :mad: :4skrika[/SIZE]

Jo, faktiskt. Tro det eller ej så jobbar jag heltid, dvs 165h/mån. Kruxet är att alltid jobbar när ni sover så det märks kanske inte. Sen att man lider av svår insomnia under sommarhalvåret, det må vara fallet!!

Våga vägra sova, mer hojåkande åt folket! :yoparty

han är en slacker :tungan

Jag är ingen slacker.. Jag är en livsnjutare! :arsele

Last edited:
App app app.. Nu lugnar vi ner oss en smula, mina vänner!

Jo, faktiskt. Tro det eller ej så jobbar jag heltid, dvs 165h/mån. Kruxet är att alltid jobbar när ni sover så det märks kanske inte. Sen att man lider av svår insomnia under sommarhalvåret, det må vara fallet!!

Våga vägra sova, mer hojåkande åt folket! :yoparty

Jag är ingen slacker.. Jag är en livsnjutare! :arsele

du nu har jag fått mitt ställ och om tre till fyra veckor får Tazadar sin nya hoj så snart kan vi ut och "glida"

Jaså var uppe på nordbecks idag... Han försökte lura på mig en viss 750 gixxer...:) ja klart vi ska ut och köra jag känner ju också Garga så jag har fått förklaringen till varför du alltid glider runt... hehe

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd