sugen

hellbit

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2005
Ort
eslöv
Hoj
zx10r
nu har man tagit en tur med den nya. Blev väldigt försiktigt för jag kan tänk mig att nya däck och kallt väder inte e så bra för greppet.
 

Bifogat

  • Min Kawasaki 003.jpg
    Min Kawasaki 003.jpg
    96.7 KB · Visningar: 138
Last edited:
hellbit skrev:
fan vad jag e full har varit ute och krökat ett tag nu och jag kan inte hjälpa o tänka på hoj.Hur sjukt det nu kan låta.
vill ändå säga att jag e så sugen kommer dock aldrig att äka full.

jag längtar efter ATT köra en runda med min nya.
här e en bild för dem som gillar zx10r
annu en!
 

Bifogat

  • Min Kawasaki 005.jpg
    Min Kawasaki 005.jpg
    117.7 KB · Visningar: 120
hellbit skrev:
fan vad jag e full har varit ute och krökat ett tag nu och jag kan inte hjälpa o tänka på hoj.Hur sjukt det nu kan låta.
vill ändå säga att jag e så sugen kommer dock aldrig att äka full.

jag längtar efter ATT köra en runda med min nya.
här e en bild för dem som gillar zx10r
AA den e fin, Grymma bromsar, å lättkörd :tummenupp
Men ja tyckte att den behövde några varv innan det hände något (600 varning) men när den väl drog så jävlars :yoparty
 
Peder Rosberg skrev:
AA den e fin, Grymma bromsar, å lättkörd :tummenupp
Men ja tyckte att den behövde några varv innan det hände något (600 varning) men när den väl drog så jävlars :yoparty
ännu en
men fan vad dålig kvalle det blir när man förminskar. Har ju fotat med 6megapixel.
 

Bifogat

  • Min Kawasaki 006.jpg
    Min Kawasaki 006.jpg
    109.4 KB · Visningar: 128
hellbit skrev:
ännu en
men fan vad dålig kvalle det blir när man förminskar. Har ju fotat med 6megapixel.
Va e de för rykrör på den??
 
Peder Rosberg skrev:
AA den e fin, Grymma bromsar, å lättkörd :tummenupp
Men ja tyckte att den behövde några varv innan det hände något (600 varning) men när den väl drog så jävlars :yoparty
ja man har ju inte varvat den än måste först köras in ju.
 
Last edited:
En vacker motorcykel, jag ar INTE avundssjuk...nejdå snufs..Grattis med hojen!
 
mm avis... jo lite är man väll men nöjd med min enså länge men en sån ska jag ha när jag byter :tummenupp Grattis hel grym hoj
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top