sugen...

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
jag har länge sagt att jag aldrig ska köpa en twin men nu måste jag erkänna att jag är sugen på att ge dom 2 cylindriga rackarna en chans...

är ruggigt sugen på att beställa en sådan:
7.jpg

Damn! Den lacken var inte helt fel!

Har de släppt några prisuppgifter, eller försäljningsdatum för den nya Mille-r 2004 ännu ?

Mattiaz skrev:
Damn! Den lacken var inte helt fel!

Har de släppt några prisuppgifter, eller försäljningsdatum för den nya Mille-r 2004 ännu ?

den på bilden, som tidigare var mille- r, heter nu mera mille FACTORY och den vanliga millen heter mille- r och vad jag hörde så skulle factoryn hamna på 155 000:- och mille- r på 130 000:-

preliminära siffror verkade det som.

Last edited:
gixxermf skrev:
jag har länge sagt att jag aldrig ska köpa en twin men nu måste jag erkänna att jag är sugen på att ge dom 2 cylindriga rackarna en chans...

är ruggigt sugen på att beställa en sådan:
7.jpg

rackarns fin!
du lär ju aldrig byta ner dig till en radfyra igen om du köper en sån.
:D

Finns mängder med bilder på den på Aprilias hemsida. Både på R:en och Factory modellen. Även specar o hela köret. Trevlig sak det där.

Uschdå... nu var man sugen... jaja man får väl iallafall ta en provtur när det blir tillfälle till våren eller när de nu kommer :confused:

Hoppas bara att de har bytt ut instrumenteringen på denna modellen. Den gamla får mig att vilja :zpy
Så snygg och potent maskin får dras med en instrumentpanel från 40-talets kommunist Kina....... :eek:

Men det kommer säkert att bli andra bullar nu!

pajo skrev:
Hoppas bara att de har bytt ut instrumenteringen på denna modellen. Den gamla får mig att vilja :zpy
Så snygg och potent maskin får dras med en instrumentpanel från 40-talets kommunist Kina....... :eek:

Men det kommer säkert att bli andra bullar nu!

Men hallå bah, instrumenteringen är ju en direkt kopia från Luke Skywalkers X-Wing :D

Vore dock kul att se den nya instrumenteringen.... för den BORDE de uppdaterat... :zpy

Tror jag läst någonstans att factoryn kommer att kosta 170´....

Den där såg fan helt rätt ut!

Mille skulle jag också vilja ha, tyvärr är man ju såld på ducce, men visst är det en fin maskin.

Jag tror att R modellen är en av de mest prisvärda Sporttwinnarna som finns på marknaden, om man jämför prestanda och utrustning med pris.

Synd på andrahandsvärdet bara....

Mille

Instrumentpanelen är betydligt mer slimmad. Ang. Pris är det ca. €17.000 för Factory. Strax över 150' låter alltså inte orimligt. Frågan är om import lönar sig från Belgien el. motsvarande...

Nu ser ju instrumenteringen betydligt mer trevlig ut! :tummenupp

Bifogat

• rsvrf_26.jpg
    rsvrf_26.jpg
    35.8 KB · Visningar: 149
Någon som kan slänga upp en bild på den "gamla" instrumenteringen, som vissa säger e så ful....

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back