Sugen på mini quad!

Haze7

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2007
Hoj
snart så :p
Nu har man fått dem, lite tips på trim?

Tjena!
Efter en hel del tjatande på min polare övertalade jag han nu att köpa en liten quad! Den stora frågan är, då jag är helt inkompetent på detta område.. Även allt med motor dårå :tungan Vartifrån ska man köpa?

Hitta ett ställe med nån rea, verkar najsa men med min koll kan dem lura på mig en trampbil istället.

Hej igen!

Fick våra mini quads förra veckan, tog 3 arbetsdagar för dem att komma.

Riktigt nöjda faktiskt, går som dem ska lite små fix bara. Tänkte slänga upp en liten film senare i veckan när isen e borta...

Btw, bevakningspolen tyckte tydligen att åka runt skolan inte var nån höjdare så dem bestämde sig för att jag mig runt hela skolan :yoparty

Justja, det här med trim, som jag sagt är jag kass och totalt okunning om allt detta så lite tips kan behövas.. vill ha lite mer effekt då dem axxar å är ganska sega i starten.

/Haze

Last edited:
Tjena!
Efter en hel del tjatande på min polare övertalade jag han nu att köpa en liten quad! Den stora frågan är, då jag är helt inkompetent på detta område.. Även allt med motor dårå :tungan Vartifrån ska man köpa?

Hitta ett ställe med nån rea, verkar najsa men med min koll kan dem lura på mig en trampbil istället.

http://www.minibike2007.se/index.php?s=&action=product&id=30

hehe kul de ju....men den på länken verkar vara rätt hyfsad elr så har www.superbilligt.se en för en billig peng...

MVH Niklas

Back