Sugen på att spela golf i sthlm typ nu?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Som det låter. Blev dumpad av golfpolaren och bollen redan inbokad. Är du sugen på att gå en runda 1530 i Vallentuna? PM:a omgående isåfall..

korvgubbe skrev:
2212713 Som det låter. Blev dumpad av golfpolaren och bollen redan inbokad. Är du sugen på att gå en runda 1530 i Vallentuna? PM:a omgående isåfall..

Du är ganska gammal va :hihi

korvgubbe skrev:
2212735 Japp, stenålders...

Äh.. blir till å lira själv.. Nån gammal gubbe är säkert inbokad i samma vboll så vafann...

Ja annars kan ni alltid sitta och diskutera diskbråck och glappa leder över en kopp kaffe som dricks ur anchett samt med semla i varm mjölk.

Jonathan skrev:
2212739 Ja annars kan ni alltid sitta och diskutera diskbråck och glappa leder över en kopp kaffe som dricks ur anchett samt med semla i varm mjölk.
Hahaha! "I den åldern får man vara glad att man har fast och fin avföring!"

korvgubbe skrev:
2212713 Som det låter. Blev dumpad av golfpolaren och bollen redan inbokad. Är du sugen på att gå en runda 1530 i Vallentuna? PM:a omgående isåfall..

Äh, men vafan..! Klart man missar den här tråden. Jag som var spelsugen :4skrika

Pallas Athena skrev:
2213223 Äh, men vafan..! Klart man missar den här tråden. Jag som var spelsugen :4skrika

Hade varit kul att få med någon SH:are... Greenfeen var betald så erbjudandet var värt 400 spänn ..

Nu fick jag hacka mig runt själv istället. Fick iofs sällskap av nån gubbe och hans dotter/flickvän(??). :3freak

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg