Sugen på att skaffa barn? [FILM]

abstruse skrev:
Ååååh fy f*n vad bra!

Moahahaha! :rofl

http://old.yangs.net/Vidz/Zazoo_Cannes.mpg

...jag struntar i om den här har varit uppe förut, jag har iaf inte sett den... :tungan

Ännu ett bra skäl till att inte skaffa barn!

Fråga: Hur många gånger har ni blivit tvungna att tvärstanna p.g.a att det står en kvinna med barnvagn i en dörröppning och talar med en annan kvinna (troligen oxå med barnvagn) när ni varit på väg in i en butik?
Detta exempel funkar lika bra när man är på väg att kliva på eller av en rulltrappa!
Kan inte ens räkna hur många gånger klåfingriga ungar vält ner prylar i butiken och sen inte tar upp dem :gnissla

ni var nog likadana när ni var små :)

Hur många har av er har inte någon gång tjatat på flickvän efter sex?, och när hon inte vill lägger man sig åt andra hålllet och tjurar (tjejer läs: trött) sen helt plöstligt är hon väldigt pigg :)

det jag vill säga är att utpressning funkar alltid, det lärde man sig redan när man var spädbarn skriker man tillräckligt mycket kommer mamma med tutten :P

Last edited:
Muhahaha!
Skitbra! :D

Har sett den förut hos en polare men sedan inte pallat leta upp den. Tackar!

LiCrO skrev:

Hur många har av er har inte någon gång tjatat på flickvän efter sex?, och när hon inte vill lägger man sig åt andra hålllet och tjurar (tjejer läs: trött) sen helt plöstligt är hon väldigt pigg :)

det jag vill säga är att utpressning funkar alltid, det lärde man sig redan när man var spädbarn skriker man tillräckligt mycket kommer mamma med tutten :P

Man tjatar inte på sin tjej, man kåtar upp henne istället.

Den var rätt bra, fast d e ju klart. Hade mitt barn gjort så så hade det blitt livremmen :banana

750RR

Känner igen det där ...fast värre.
Det är väll därför man har så stark kärlek till sina egna barn.
Annars hade man satt ut dom till vargarna för länge sedan. ;)

LiCrO skrev:

Jag var ett snällt och välartat barn, redan som ung, sedan vet jag inte vad som gick snett.

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...