Sugen på att köra?!?

Tösen

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Kawasaki
Hej hej!

Körde upp idag och hade oflyt... Eftersom mitt teoriprov går ut den 8/9 letar jag nu efter ytterligare en handledare för att kunna övningsköra med så min nuvarande får lite avlastning. Skulle med andra ord behöva en bra och pedagogisk person för att övningsköra med. Bor förresten i Malmö.

Är det någon här inne som känner sig sugen på att övningsköra lite med en trevlig tjej kan ni ju höra av er!

tyvärr får jag inte övningsköra med dig men behöver du öva på hinderbanan så säg till då kan jag stå till tjänst

AleX skrev:
tyvärr får jag inte övningsköra med dig men behöver du öva på hinderbanan så säg till då kan jag stå till tjänst

Alex kan visa hur bromsprovet går till... På framhjulet!

Tösen skrev:
Hej hej!

Körde upp idag och hade oflyt... Eftersom mitt teoriprov går ut den 8/9 letar jag nu efter ytterligare en handledare för att kunna övningsköra med så min nuvarande får lite avlastning. Skulle med andra ord behöva en bra och pedagogisk person för att övningsköra med. Bor förresten i Malmö.

Är det någon här inne som känner sig sugen på att övningsköra lite med en trevlig tjej kan ni ju höra av er!

lycka till du...har lagt upp en nästan exakt likadan tråd, ingen lycka direkt.
vi kanske borde slå oss samman och köra med varandras handledare. då skulle vi ju få köra dubbelt så ofta iallafall...

(http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91315 )

AleX skrev:
Va de inte du som va med corben i staffanstorp`?

Jag tror att det var vi som möttes i Staffanstorp. Bromsningen missade jag dock inte, den gick hur fint som helst!! :Rockbanan

Manöverbanan kan jag, så det är tydligen trafiken som jag måste öva enligt körförrättaren. Men tusen tack i alla fall för erbjudandet!!! Jag kanske hör av mig i alla fall om jag känner att jag skulle behöva. :)

Last edited:
AleX skrev:
Va de inte du som va med corben i staffanstorp`?

jag? nej, inte vad jag vet.

tösen: teorin är kirrad, jag har kört hyffsat mycket landsväg och liknande, så "normal körning" är jag någorlunda på, manöverbanan har jag bara kört två gånger. huvaligen.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien