Suck.. :(

Ha ha, ja otroligt snabba ryck... Han ringde mig max 10! sekunder efter jag bekräftat och kollade upp lite bolag snabbt och frågade med stort intresse och iver om min nuvarande försäkring.
Han bekräftade dock att jag ska vara nöjd med Bilsport & MC som krossade allt motstånd som vanligt...
Men bra service i alla fall.

Ja jäklar va snbba dom var! Jag han inte starta Outlook innan dom ringde!

Dey var nästan så jag trodde jag gjort nått dumt :rolleyes:

Han fick lite kompletterande uppgifter och skulle luska vidare, ska nog snacka hem och olycksfallsförsäkring med honom också :) :tummenupp

Gothmog skrev:
Ha ha, ja otroligt snabba ryck... Han ringde mig max 10! sekunder efter jag bekräftat och kollade upp lite bolag snabbt och frågade med stort intresse och iver om min nuvarande försäkring.
Han bekräftade dock att jag ska vara nöjd med Bilsport & MC som krossade allt motstånd som vanligt...
Men bra service i alla fall.

Förstår inte bilsport&mc, alla säger att dom är överlägsna hitan o dittan ändå vill dom ha 75000:- för en 30+ försäkring åt mig o min hoj....är dom ovanligt sinnade till just mig lr är det nåt annat fel :huvet

An3Azz skrev:
Förstår inte bilsport&mc, alla säger att dom är överlägsna hitan o dittan ändå vill dom ha 75000:- för en 30+ försäkring åt mig o min hoj....är dom ovanligt sinnade till just mig lr är det nåt annat fel :huvet

Dom gillar antagligen inte dig :lol

Nej men seriöst, har själv bara fått fantasipriser från Bilsport & Mc.

/Nitrous

Testade insplanet, dom ringde fan tillbaka 5 sek efter jag tryckt på skicka knappen..höll på å skita ner mej :D Han avisade dock min förfrågan med motiveriungen att MC försäkringarna är en jungel som dom inte hanterar..tell me about it.. :3freak

Snackade med LF, fick 9610:- halv/helår för min gammelgix..rätt dåligt jämfört med TH som va 3900 halv/helår :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park