suck....

Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Höjjd Röd&Vit Värsting TZR me Konisktluftfilter, Effektavgassystem, Miniblinkare, Ensittscuts, Upprensad bak & Svart Kåpglas!
Det känns som man gjort en stor tabbe med att försöka ta 125a-kortet..... ja kuggade juh på min uppkörning, men jag har fått en ny tid nu, men dessvärre blev det den 3e September!!!! fyfan vilken tid..... :skrämd
och detta e med körskolan o deras kdx, jag funderar på att fixa en privat uppkörning istället o ringa till VV o se om man kan få en bättre tid.
men det jobbiga e då att ja måste fixa garagevändningen på min höjjda tzr o det känns osäkert som F*N, klarar knappt det med den :(
halva sommarlovet har redan gått o jag känner att det var ett misstag att försöka sig på 125a.... för nästa år så fyller man juh 18 o då vill man juh vara tidigt ute med att fixa en mellanhojj... aja, ja vet inte riktigt va jag ska göra nu.... :mad: :zpy

AdrenalineRush skrev:
Det känns som man gjort en stor tabbe med att försöka ta 125a-kortet..... ja kuggade juh på min uppkörning, men jag har fått en ny tid nu, men dessvärre blev det den 3e September!!!! fyfan vilken tid..... :skrämd
och detta e med körskolan o deras kdx, jag funderar på att fixa en privat uppkörning istället o ringa till VV o se om man kan få en bättre tid.
men det jobbiga e då att ja måste fixa garagevändningen på min höjjda tzr o det känns osäkert som F*N, klarar knappt det med den :(
halva sommarlovet har redan gått o jag känner att det var ett misstag att försöka sig på 125a.... för nästa år så fyller man juh 18 o då vill man juh vara tidigt ute med att fixa en mellanhojj... aja, ja vet inte riktigt va jag ska göra nu.... :mad: :zpy
Jag vet vad du ska göra nu, åka ut och träna!!!! :) Så klarar du uppkörningen galant! Ring så får du återbudstider också. Jag och Johan tog lättkortet 3mån innan vi fyllde 18 :) Orka vänta...Nej!

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back