Suck inkompetenta p-lisor

Om jag ska vara ärlig så är det nog ingen idé. Jag fick bilen stulen för drygt ½år sedan. Fick p-böter under tiden den var stulen. Frågade polisen hur jag skulle göra. De sa att jag skulle betala, överklaga och att jag sedan skulle få tillbaka pengarna. Frågan är ju bara var pengarna har tagit vägen för jag har inte fått några iaf.

Det borde väl egentligen räcka med att ringa till dem och be de visa var det står att du inte får stå där med MC. O börjar de bråka om att du inte hade P-skiva är det ju bara att påpeka att det finns det inge bot om...

Snackade med kommunen idag de skrev ett brev om att p-boten skulle dras tillbaka. Så nu är det bara att hoppas på det bästa.

Snackade med kommunen idag de skrev ett brev om att p-boten skulle dras tillbaka. Så nu är det bara att hoppas på det bästa.

Jag jobbar med P-ärenden och vad beträffar p boten som du har fått av polisen (felparkerings anmärkning) så har kommunen ingen laglig rätt att ta tillbaka den... den enda som kan överklaga p-anmärkningen är ägaren av fordonen. hos polismyndygheten......

jag tror att du har blivit rapporterad på tomtmark.det är mycket ovanlig att poliser rapporterar fordon på allmäna p-platser aldrig hört det förut de brukar rapportera fordon som blockerar eller på nåt sätt hindrar eller farlig uppställda i gator och torg.. alltså kommunalt mark..
ta reda på vem som äger marken och vem som sköter övervakningen..
kan vara så att polisen inte har rätt att rapportera där. det kan va en taskig polis som är lite avis på att du parkerar där... och vill skrämma dig.... det finns såna jag lovar!!!!!

lycka till...med ärendet.

står det skyltad P sen tillägstabla med en personbil på så är parkeringen endast avsedd för personbilar...och inget annat...

lycka till med ärendet..

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage