Jobbat 13 timmar i sträck och skulle ta hojen hem.. sätter mig och börjar köra.. efter några meter sen jag en konstig blixt och stannar och kikar.. enbart positionslampan lyser.. SUCK! Testat sätta på helljuset och det fungerar till min förvåning.. trodde ju lampan hade pajjat (trots att den bara är 1 vecka gammal..) Vad var det som hände?? Säkring?? Det var väldigt fuktigt ute.. kl e 05.00 o jag kom nyss hem. Hur kan helljus fungera men inte halv?
What to do what to do..?
What to do what to do..?
