Suburban/Tahoe

Alltså jag är sjukt sugen på en tahoe. Eller egentligen en suburban men frun tycker den är för lång.
Är det någon som har en -06:à eller nyare som har lust att ställa upp på en intervju?
 
Okey, efter familjeråd har jag bestämt att det blir en suburban, en svart.
Dom kommer inte coolare än så, bilar alltså.

Men alltså ni som vet, vad är skillnaden mellan utrustningspaketen?

LS, LT, LTZ & Z71?
 
Fler bokstäver = större paket.

Z71 = offroad paket, underköringsskydd på fördelningslåda och liknande prylar. Grövre mönster på hjuln vid nyleverans.
 
Okey, det blev en Tahoe. En Hybrid från -09 Svart såklart

Bumpar min gamla tråd:) Är du nöjd?

Letar återigen Suburban och har hittat en skitfin 07. Men jag har hört och läst mycket skit om AFM systemet, är det något du har på din bil?
 
Vet inte om det är samma maskin, men kollegan hade en Avalanche ~2010 som gick att köra på etanol. Han fick byta tändstift med 50-150 mils intervall. Tröttnade och sålde den då det inte fanns nån fix tydligen.
 
Bumpar min gamla tråd:) Är du nöjd?

Letar återigen Suburban och har hittat en skitfin 07. Men jag har hört och läst mycket skit om AFM systemet, är det något du har på din bil?

Active Fuel Managment?
Ja det har jag.
På min funkar det fint. Det tillsammans med elmotorerna ger mig skaplig bränsleekonomi.
Under 1,2L/m

Får iofs it dra mer än 2,7t på hybridmodellerna. Jag klarar mig med drygt 2 så det gör mig inget.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top