Subban klar för Race igen...

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Jupp efter tre feta avgassmällar samt att jag fick riva och kolla att den verkligen var nollad så sjöng hon ut sinna fina toner igen. Nu smattrar det inte längre om minna klena ventiler bara lite klafsande om kam-kedjan. Synes på Sviestad den 22 :tummenupp

Ta inte illa upp nu, men om du köpte en riktig hoj så skulle du slippa dylika problem :hihi

Nä, bara skämta, vi ses där.

/M

ecce skrev:
Jupp efter tre feta avgassmällar samt att jag fick riva och kolla att den verkligen var nollad så sjöng hon ut sinna fina toner igen. Nu smattrar det inte längre om minna klena ventiler bara lite klafsande om kam-kedjan. Synes på Sviestad den 22 :tummenupp

Strandelin skrev:
:fatta!

Du kan faktiskt inte kalla din hoj för det du gör just nu, det låter mer illa än din ventiler gjorde förut...

Men hon får ju bara namn efter vad hon kan prestera och hitils har hon bara kostat pengar och små bråkat. Men till nästa säsong kanske hon kommer få nått nytt namn men då får hon börja prestera lite.

Vem har sagt att jag pratar om guldbiken, jag kanske menar den som anländer hemma hos mig om ca 2 veckor. :banana :banana

Men för övrigt så tycker jag nog att du var onödigt hätsk, det är inte min hoj det har varit fel på.

Felet låg hos mig men är numera åtgärdat.

/M

ecce skrev:
Du din lilla :fatta! Subban drar din lilla fjoll hoj i skiten vilken dag som helst :rofl

Mike the bike skrev:
Vem har sagt att jag pratar om guldbiken, jag kanske menar den som anländer hemma hos mig om ca 2 veckor. :banana :banana

Men för övrigt så tycker jag nog att du var onödigt hätsk, det är inte min hoj det har varit fel på.

Felet låg hos mig men är numera åtgärdat.

/M

Du kan väll inte mena att du ska skaffa en till... Föresten så beror allas tider på vad dom åker på så är det bara, talang är helt överskattat i denna sport :D

Jag vet inte om jag håller med, men jag hoppas ju såklart för isåfall så vinner jag garanterat hela SM och SO serien alldeles strax. :fyllisar

/M

ecce skrev:
Du kan väll inte mena att du ska skaffa en till... Föresten så beror allas tider på vad dom åker på så är det bara, talang är helt överskattat i denna sport :D

Nu får jag hoppas att du köpt dig en riktig hoj :yoparty

Bifogat

• 090792258_Kawasaki-Hoj.jpg
    090792258_Kawasaki-Hoj.jpg
    57 KB · Visningar: 62
*/ ?>
Back