Styrlås?

ungefär lika svårt som på en bil mao..

:huvet
de styrlås jag fått sabbade varr gjorda av nåt jävla kletjärn som bara är en 3-4 mm tjock bit som är bockad i ett u.

ska montera ner och ersätta skiten med nåt ordentligt, typ seghärdat massivt stål, tensile (används i handklovar bl.a) eller nåt..

eller ja, egentligen borde man riva ner hela fordonen och bygga om från grunden för att få bort allt dumsnåla fuskbygge.

Edit: nice going där med låset på hemmabygget, speciellt när ett klipp om hur man dyrkar upp dem på under 20 sekunder fanns med på en sökning av "toplock" :D
ja förutom att de ohärdade bultarna går att slipa av med en nagelfil då..
annars bra bygge.

Last edited:
ungefär lika svårt som på en bil mao..

:huvet
de styrlås jag fått sabbade varr gjorda av nåt jävla kletjärn som bara är en 3-4 mm tjock bit som är bockad i ett u.

ska montera ner och ersätta skiten med nåt ordentligt, typ seghärdat massivt stål, tensile (används i handklovar bl.a) eller nåt..

eller ja, egentligen borde man riva ner hela fordonen och bygga om från grunden för att få bort allt dumsnåla fuskbygge.

Edit: nice going där med låset på hemmabygget, speciellt när ett klipp om hur man dyrkar upp dem på under 20 sekunder fanns med på en sökning av "toplock" :D
ja förutom att de ohärdade bultarna går att slipa av med en nagelfil då..
annars bra bygge.

vill minnas att det var svårt på bilen, då jag använde ett långt rör för bryta upp min gamla bil, tur man har flera lås på hojen,

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!