styrfladder...

ja fan man borde nog ha en styrdämpare!! problemet är ju att det är så jävla dyyyyRt....borde ju finnas billigare nånstans??? nån som vet??

Skumt med däcket som sprack! kan det inte vara det som Sprack först och sedan bidrog med det värsta fladdret?

supernaut skrev:
Skumt med däcket som sprack! kan det inte vara det som Sprack först och sedan bidrog med det värsta fladdret?

Tycker jag låter som en ganska bra förklaring på vad som hände :fakta
Men i övrigt en retta BEHÖVER en styrdämpare :fakta särskillt på våra Svenska vägar. Har bara kör retta vid en fyra fem tillfällen och fått mer eller mindre grova fladder varje gång, vill man ge sig själv en rimmlig chans och inte klota :crash :crash så köp en styrdämpare :tummenupp

Rossifumi skrev:
Hehe, då har du inte kört en CBR954RR utan styrdämpare :fakta

Sen dom "byggde" om min Blade på garantin så är den mycket lugnare. Har dom gjort det på din? Innan så kunde man ju knappt åka över ett brunnslock utan att bli rädd

sladdandebarnet skrev:
Sen dom "byggde" om min Blade på garantin så är den mycket lugnare. Har dom gjort det på din? Innan så kunde man ju knappt åka över ett brunnslock utan att bli rädd

antar att du e ganska nu här på forumet.. :)

sladdandebarnet skrev:

De hann inte... Jag körde 250mil (varav 200 med Öhlinsstyrdämpare) med min innan jag slängde ut den i skogen, men jag slängde den inte tillräckligt långt så den landade på min rygg... Så nu sitter jag i rullstol...

Den var direkt farlig utan styrdämpare :fakta

Bj.O.rn skrev:
Handikappanpassning å sånt..

Sköjj i vicket fall! :tummenupp

/B

Ahh, är lite trög ibland...
Den funkar kanon. Sitter en en spak till höger om mina ben. En vajer sitter fast i gasen och ett stag i bromsen - bara att bränna på :bow

Rossifumi skrev:
De hann inte... Jag körde 250mil (varav 200 med Öhlinsstyrdämpare) med min innan jag slängde ut den i skogen, men jag slängde den inte tillräckligt långt så den landade på min rygg... Så nu sitter jag i rullstol...

Den var direkt farlig utan styrdämpare :fakta

Oj..... beklagar

Rossifumi skrev:
Shit happends... Det var kul så länge det varade :fakta :D

Hur funkar växlingen? Tiptronic på ratten, för M3an har väl inte "normal" automat?

För övrigt jobbar jag som ledsagare åt en kille i rulle, han kanske kan få låna din bil att övningsköra i? :D

Funker Vogt skrev:
Hur funkar växlingen? Tiptronic på ratten, för M3an har väl inte "normal" automat?

För övrigt jobbar jag som ledsagare åt en kille i rulle, han kanske kan få låna din bil att övningsköra i? :D

Vi är VÄLDIGT offtopic nu... Men det sitter en SMGII växellåda i den, den går att ställa så att den växlar automatiskt. Den har även paddlar bakom ratten men då jag använder handreglage för gas/broms så har jag ingen möjlighet att växla upp med dessa :rolleyes:

Din person som du ledsagar för får väl köpa en egen :confused:

Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back