BASH
WTF !!!!
Tjabba alla !
Har ett litet (eller stort ) problem som jag skulle behöva hjälp med.
Har strippat min R1:a och gjort en fighter av den, men jag vill ha min Öhlins styrdämpare på den och det går inte med orginal fästena ( sitter mellan övre gaffelkrona och på ramen framför tanken ) den får helt enkelt inte plats.
Vill helst inte vara tvungen att köpa en långslagig variant, att sätta på sidan ramen till gaffelbenet.
Jag vill ha min korta Öhlinare, men monterad under nedre gaffelkronan ( fäst i ena gaffelbenet och typ nåt fäste i ram eller i fästena för kylare eller liknande.
Nån som har koll på om det finns färdiga fästen ( jag vet att det finns till gaffelbenet ) eller om det är nån som har en patentlösning på problemet ???
Tacksam för hjälp
Har ett litet (eller stort ) problem som jag skulle behöva hjälp med.
Har strippat min R1:a och gjort en fighter av den, men jag vill ha min Öhlins styrdämpare på den och det går inte med orginal fästena ( sitter mellan övre gaffelkrona och på ramen framför tanken ) den får helt enkelt inte plats.
Vill helst inte vara tvungen att köpa en långslagig variant, att sätta på sidan ramen till gaffelbenet.
Jag vill ha min korta Öhlinare, men monterad under nedre gaffelkronan ( fäst i ena gaffelbenet och typ nåt fäste i ram eller i fästena för kylare eller liknande.
Nån som har koll på om det finns färdiga fästen ( jag vet att det finns till gaffelbenet ) eller om det är nån som har en patentlösning på problemet ???
Tacksam för hjälp
