Styra upp lite körningar innan hösten?

Moneyline

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2010
Hoj
k7 750
Ja som sagt, hösten närmar sig med stormsteg. :näsblod
& säg inte emot, för det vet vi alla innerst inne att den gör!

Är det inte dags att styra lite gruppsammanåkningar?

Någon som hinner köra torsdag/fredag? eller ska man satsa på helgen?
Kom med förslag på tider/platser om det finns intresserade, så styr vi något :tummenupp

En ramlösa på kajen i nynäs på söndag eftermiddag kanske? :arsele

helt rätt sagt och något bör dras ihop nu :tummenupp låter jäkligt gött att sitta nere på kajen:tummenupp

Vad har dricka ramlösa på en kaj och hojåkning gemansamt egentligen....? :va

Ungefär samma som kaffe på Rosenhill antar jag... :gnissla.

Till TS: Finns ju MASSOR med gruppkörningar hela veckorna... på onsdagar är det MINST 5 olika grupperingar som är ute och åker.

då återstår 6 dagar i veckan :arsele

Det finns en tråd som heter Torsdagskörningar, det finns en om lugna gruppkörningar i stockholmsområdet och det dyker upp titt som tätt andra också.... så nja, det finns ju mer än bara onsdagar.

jo visst har vi torsdagskörninganra, men lugnt tempo:yoparty
men kul att hitta fler som vill gasa :banana

Haha, men övriga dagar då? Förutom onsdags & torsdagskörningarna som jag tycker det varit lite dålig respons i på senaste...

Nu missade jag knix-körningen samt mälaren runt pga att jag försov mig :gnissla :huvet

Någon som är sugen att köra på Söndag eftermiddag? Typ vid 14-tiden?
:tummenupp

Man kanske kunde samla alla "övriga-dagar-körningar" här och försöka få till nåt, för det är lätt hänt att man missar en tråd hit & dit.

Några som ska på cruisingen ikväll förresten? :yoparty

Jag tycker det var en bra idé på tråd. Som du skriver finns det "bara" trådar för onsdagskvällar, torsdagar i lugnt tempo samt tjejkörningar.
Är man kille och vill bomba en annan dag i veckan finns det ju inget alternativ.

Nu är ju jag inte kille, men bombar gärna.

Road-Ragge har kallat till Sörmlandskörning nu på söndag. Starten går redan på f.m. vilket betyder att man hinner köra sig nöjd innan skymningen faller. Ett tips bara.

Själv ska jag köra med ett annat gäng på söndag, annars hade jag garanterat varit på!

Luego! :tummenupp

Jag tycker det var en bra idé på tråd. Som du skriver finns det "bara" trådar för onsdagskvällar, torsdagar i lugnt tempo samt tjejkörningar.
Är man kille och vill bomba en annan dag i veckan finns det ju inget alternativ.

Nu är ju jag inte kille, men bombar gärna.

Road-Ragge har kallat till Sörmlandskörning nu på söndag. Starten går redan på f.m. vilket betyder att man hinner köra sig nöjd innan skymningen faller. Ett tips bara.

Själv ska jag köra med ett annat gäng på söndag, annars hade jag garanterat varit på!

Luego! :tummenupp

Ja precis, kul med positiv respons, kanske kan få till nåt bra här :tummenupp

Kille eller tjej, ju fler desto roligare.

Ska kolla in Road-ragge's Sörmlandskörning på söndag! Bra tips :yoparty

Hasta Luego!

Om vädret tillåter på Torsdag så är jag på en senare kvällskörning då jag jobbar till 18:00 mitt i le stada och måste hem och skruva mig i skinnstället innan.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra