Styrändspluggar + annat lull lull

dewil

Sporthojsnörd
Gick med
5 May 2003
Hoj
Harley Davidson Sportster- 00
Vart kan man hitta snygga styrändspluggar med text ingraverat? eller iaf ngt som e snyggare än de riktigt billiga för en hundring som ser ut som de e hämtade på hobbex? :va

gärna annat högkvalitaivt aluminium lull med!
tanx!

Kellerman styrändsblinkersar kanske skulle se bra ut på en R6a annars :D

bikersneed??? pro tek doningarna tycker jag ser ok ut iaf. jag har inte fått allt mitt bling bling än men när jag fått det ska jag berätta om dom e justa eller inte

kanoners! tack för hjälpen! ska kolla runt lite me,,, undrar va som e snyggast till en röd-svart R1? rött för o matcha hojen? guld för o matcha dämparen o styrdämparn? blått för o matcha fjäderspännings-skruvarna o bromsoken?! :va
sikka problem man har som hojägare!

dewil skrev:
kanoners! tack för hjälpen! ska kolla runt lite me,,, undrar va som e snyggast till en röd-svart R1? rött för o matcha hojen? guld för o matcha dämparen o styrdämparn? blått för o matcha fjäderspännings-skruvarna o bromsoken?! :va
´
Hahaha! Jag gu va svårt dt blev helt plötsligt!
Skulle ta svarta!!!! :tummenupp

skulle inte rekommendera i alu, kör på dom tyngre, dom är till för att dämpa vibrationer

Mvh

dewil skrev:

Håller med ravetrancer, ta dom som gör det dom ska å kör med hojjen istället för att hänga utanför lokala korvkiosken! Kör du fort nog så är det ingen som ser vilken färg eller text som är på!! :tungan :yoparty

/Johan

Last edited:
Nilles skrev:
Håller med ravetrancer, ta dom som gör det dom ska å kör med hojjen istället för att hänga utanför lokala korvkiosken! Kör du fort nog så är det ingen som ser vilken färg eller text som är på!! :tungan :yoparty

/Johan

hmm tål att tänkas på!

förresten, ravetrancer, vart har du hittat ditt spegelkåpglas?

Ravetrancer skrev:
skulle inte rekommendera i alu, kör på dom tyngre, dom är till för att dämpa vibrationer

Mvh
antingen e jag väldigt borta eller så ... e jag borta. men var inte frågan vart man kan få tag på styrändspluggar? e dom till för att dämpa vibrationerna???
visste jag inte. :va

frallan81 skrev:
antingen e jag väldigt borta eller så ... e jag borta. men var inte frågan vart man kan få tag på styrändspluggar? e dom till för att dämpa vibrationerna???
visste jag inte. :va
Jo det var det, men jag svarade på hans önskemål om aluminium och rekommenderade att om han köper nya skall han se till att ha vikt på dom för dom är till för vibrationer i styret.

:)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!