Styling???

zx6rninja

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
Zx6r
Tjena Alla hoj galningar...
Jag tänkte fråga om nån visste vart man kan få tag i styling så som undertails och mkt annat fint till sporthojjar i SVERIGE... fyfan har försökt o letat i en hel vecka utan resultat är det så att det bara finns i utlandet?? :kocko

vad är problemet? Klicka i beställningen betala med kortet så kommer prylarna på nån vecka, Att beställa för utlandet är inga problem speciellt inte då det är så billigt att frakta

zx6rninja skrev:
Jag tänkte fråga om nån visste vart man kan få tag i styling så som undertails och mkt annat fint till sporthojjar i SVERIGE... fyfan har försökt o letat i en hel vecka utan resultat är det så att det bara finns i utlandet?? :kocko

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=47440

man ska inte vara så jävla misstänksam.. lita på människor o beställ utomlands!
Ibland kommer de att såra dig men ofta kommer du att bli glatt överraskad och lära känna människor på ett helt annat plan..!

:tummenupp

Last edited:
zx6rninja skrev:
Det är dö lugnt å beställa från utlandet, :tummenupp jag har handlat från Tyskland,,Italien,,Frankrike å Belgien,, det funkar Klockrent,, :banana Å partsen kommer fan i mig snabbare än den Svenska Jävla tröga Postgången,,,, Så är det,, så handla på bara

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT