tjenare grabbs. har fixat lite med min gixxer vad tycks? den gula var före modifieringen,den svarta med carbon flames är sen igår mvh/pittbull.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja, jag håller med till fullo, jag hade samma hoj gul med svarta flames och järnkors.det var snyggt enligt andra men jag blev less på skiten,gick ju inte att vara annonym. men det blev bra med carbon flamesen.StAnger skrev:Mycket snyggt. Säga vad man vill om flames men jag tycker att det är tufft. Särskilt när dom är lite diskreta som du har nu. Bra jobb![]()
ja det e min ska ev sälja av den.Fredde83 skrev:
fast den e svart nu...pittbull skrev:ja det e min ska ev sälja av den.![]()
pittbull skrev:ja det e min ska ev sälja av den.![]()
sorry har ej hunnit med att göra en ny annons ån, men de e på g.....Fredde83 skrev:Men e det inte lite fel och ha den bilden då? Eftersom den är svart nu?![]()
menar att ja inte hunnit än, inte ånpittbull skrev:sorry har ej hunnit med att göra en ny annons ån, men de e på g.....
hittade inte färgkoden efter en lätt repskada. vad gör man????inte sitter jag på en hoj som e tvåfärgad.R1 racer skrev:Svart ser klart råare ut men ärligt så tyckte jag den gula var mycket snyggare
trots att man blir mindre anonym.
Lacka du om den gula till svart?,kanske lite o förstöra när den gula var nice o sedan ska du sälja?.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |