Styling TTR 600 -01?

Henkepenk

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
-
Har ju börjat pilla lite med hojen och undrar om någon har bra tips på styling?

Har UFO-framlyse, Leovince-slipon, kortade blinkers bak. Synd bara att de är så jävla stora... Har letat efter miniblinkers men har inte sett några som passar bra, tips?

Henkepenk skrev:
2069217 Har ju börjat pilla lite med hojen och undrar om någon har bra tips på styling?

Har UFO-framlyse, Leovince-slipon, kortade blinkers bak. Synd bara att de är så jävla stora... Har letat efter miniblinkers men har inte sett några som passar bra, tips?

sätt nåra vita skärmblinkers från nån bil direkt på bakstänkan.
nå likn fram kanske..
kika här för o hitta billiga"vanliga" blinkers
http://www.danmobility.se/

Tjena
om du inte hittar några små diskresta blinkers så ta bort dom... Sätt reggplåten i hjulhuset och kanske några fälgstripes såg att det finns i blått på
http://www.bikersneed.se/ lycka till den blir nog fet hur du än gör.. :tummenupp

ristarpen skrev:
2069816 Tjena
om du inte hittar några små diskresta blinkers så ta bort dom... Sätt reggplåten i hjulhuset och kanske några fälgstripes såg att det finns i blått på
http://www.bikersneed.se/ lycka till den blir nog fet hur du än gör.. :tummenupp

Ska sätta plåten i hjulhuset, men blinkers ska jag ha kvar. Vill inte såka ut för en olycka med nån dum jävel som inte såg att jag svängde osv.

Fälgstripes var grymt, fast då syns ju inte det snygga "Excel"-märket på fälgarna... Får väl se. Tack för tipsen!

tja,,

jag tog bort hela svarta plasten till regskylt/blinkers..
o fixa ett mycket avancerat fäste.. :) till blinkersen.

IMG_0017.jpg

jämför storleken,..

IMG_0012.jpg

Det var snygga blinkers! Vart köpte du dom?

Det där fästet är något att tänka på, får se om jag kan snickra ihop nåt.

Henkepenk skrev:
2069946 Det var snygga blinkers! Vart köpte du dom?

Det där fästet är något att tänka på, får se om jag kan snickra ihop nåt.

Honda i sisjön. Sitter likadan fram me, bara att borra upp orginalhålet, om du nu har det kvar pga annan kåpa...

om du sträcker ut handen så är det lungt och bilarna som ligger bakom dig behöver du inte tänka på du kör så fort så att du inte får några bilar bakom dig... visa att det är du som bestämmer skit i dårana i bilarna så gör vi här på tjörn smäller det så får man ta det sen märker man att det e på väg att smälla hoppa högt så att du flyger övet bilen..-... hahhaha :fyllisar :fyllisar :fyllisar fan du får la köra när du kör.. annars är det väll ingen mening..

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back