Styling till min zx6r 2000

• Thread starter Thread starter gixxer64
  • Start date Start date

gixxer64

Guest
Tjena! Har precis köpt mig en kawasaki ninja zx-6r modellår 2000 och nu har jag börjat fundera på att fixa till hojjen med bland annat en ny svart ruta och en ny undertail också lite snyggare blinkers som skulle passa. Men jag vet inte var i sverige man kan köpa dessa prylar,Så jag undrar var du beställt ditt?:tummenupp

bikersneed.se har täckbrickor tror jag till ninjorna om du vill ha lite mindre diod liknande blinkers fram, blinkers har de med, men jag köpte blinkers och relä på biltema och det fungerar perfekt.

Tror de har rutor med, jag har köpte en hel del där genom åren. Annars kolla ebay och de sponsrade länkarna till höger.

Jag har en kontakt i Kina som kan ordna ny ruta och en ny undertail till dig till bra pris och bra kvalite :tummenupp
Skicka pm om du är intresserad.

Nu tänker jag förstöra lite för alla som driver egen tillbehörsfirma här, sorry men sådan är verkligheten idag.

Surfa in på www.ebay.co.uk (england) eller www.ebay.com och sök på just din hoj.
Där hittar du ganska mycket till bra priser, oftast skickas sakerna från just Kina.

bikersneed.se har täckbrickor tror jag till ninjorna om du vill ha lite mindre diod liknande blinkers fram, blinkers har de med, men jag köpte blinkers och relä på biltema och det fungerar perfekt.

Tror de har rutor med, jag har köpte en hel del där genom åren. Annars kolla ebay och de sponsrade länkarna till höger.

tackar för tipset. är det dom blinkersen som kommer från biltema du har på din zx9r eller?

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R