Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Får jag fråga varför du skickade med en bild på Fü... GR i ditt inlägg?mcgta skrev:2264717TJA
Jag undra om någov vet någon bra styling sida tilll honda cbr 125![]()
Jag vill ha din autografFuzzman skrev:2264757haha, det undrar jag med (btw är den där gången typ 50-75m från mitt hus, ja ni får klappa mig)
han kanske vill göra om en splajs ny cbr till en sf liknande den på bildenLundgren skrev:2264724Får jag fråga varför du skickade med en bild på Fü... GR i ditt inlägg?
-Rosen- skrev:2264777han kanske vill göra om en splajs ny cbr till en sf liknande den på bilden![]()
mm såg det medGrappy skrev:2264933mcgta
Ghost Rider
Joinade: Jun 2006
Bor: Kalmar
Hoj: Honda cbr 125
---
Han är Ghostrider ser ni väl
![]()
Grappy skrev:2264933mcgta
Ghost Rider
Joinade: Jun 2006
Bor: Kalmar
Hoj: Honda cbr 125
---
Han är Ghostrider ser ni väl
![]()
Sant mycket sant.tvålen skrev:2265063Nej nej... Han är "Ghost Rider" inte Ghostrider.. Helt skilda saker!![]()
Fuzzman skrev:2264757haha, det undrar jag med (btw är den där gången typ 50-75m från mitt hus, ja ni får klappa mig)
mcgta skrev:2264717TJA
Jag undra om någov vet någon bra styling sida tilll honda cbr 125![]()
haha jotvålen skrev:2265063Nej nej... Han är "Ghost Rider" inte Ghostrider.. Helt skilda saker!![]()
Ja och vi försöker lära honom hur man skriver ett seriöst inlägg som han troligtvis får svar på. Alltså lägg inte in massa bilder som inte har med saken att göra över huvud taget, och inte på GR.Alexzi skrev:2265310(OT): men shiet killen undrade om ni visste någon styling sida är det finns styling till en honda cbr!!!
Nej jag vet doc inte några sidor med styling till 125cc över huvudtaget...
jo men han hade nog fattat när bara en hade skrivit alla behöver inte skriva samma sakLundgren skrev:2265340Ja och vi försöker lära honom hur man skriver ett seriöst inlägg som han troligtvis får svar på. Alltså lägg inte in massa bilder som inte har med saken att göra över huvud taget, och inte på GR.
Alexzi skrev:2265359jo men han hade nog fattat när bara en hade skrivit alla behöver inte skriva samma sak
vadå bor du 50 meter ifrån den där gången?Fuzzman skrev:2264757haha, det undrar jag med (btw är den där gången typ 50-75m från mitt hus, ja ni får klappa mig)
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |