Styling hjälp FZS 1000

fzsfredde

Pojkar kör bil, MÄN kör hoj
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
Yamaha fzs 1000
Haj,
Jag har en FZS 1000 som är helt orginal! lite tråkigt... Ja ska slänga på ett Slip on till sommaren! men skulle vilja ha några fler tipps på hur man filar till utseendet så den blir som "jag" ett ögongodis :D

Hade tänkt fimpa bakskärmen där nummerplåten sitter, några tipps på hur man gör eller några andra roliga tipps!!!

Tack på förhand

Bifogat

• P5050024.JPG
    P5050024.JPG
    75.1 KB · Visningar: 78
Haj,
Jag har en FZS 1000 som är helt orginal! lite tråkigt... Ja ska slänga på ett Slip on till sommaren! men skulle vilja ha några fler tipps på hur man filar till utseendet så den blir som "jag" ett ögongodis :D

Hade tänkt fimpa bakskärmen där nummerplåten sitter, några tipps på hur man gör eller några andra roliga tipps!!!

Tack på förhand

Mjaa.. ta bort svarta klumpen där bak samt fimpa toppkåpan och mätarna så
har du en mycket hårigare moppe :pannkyss

Precis som föregående talare, ta väck det svarta där bak, såg inte så snyggt ut, sen helkåpan fram var inte heller direkt ögonfallande till det positiva...Det bästa är nog hela enkelt att ta väck allt och köpa en varvräcknare och en hastioghetsmätare i någon snygg form så har du en RIKTIGT snygg hoj med lite street-look!

SJÄLVKLART, byt blinkers!!!

Jo den "Svarta klumpen" ska jag ta bort och fixa nya blinkers, men hur jag får bort kåpan är ett mysterium... vet inte riktigt hur jag skall göra med ljuse och sånt, är det någon som har en bild på något liknande projekt eller vart man kan få tag på nytt framstycke, har varit på ebay och sökt efter delar men inget som jag hittat så jag fått någon idé!!!

Därför vänder jag mig till er proffsen :)

Jo den "Svarta klumpen" ska jag ta bort och fixa nya blinkers, men hur jag får bort kåpan är ett mysterium... vet inte riktigt hur jag skall göra med ljuse och sånt, är det någon som har en bild på något liknande projekt eller vart man kan få tag på nytt framstycke, har varit på ebay och sökt efter delar men inget som jag hittat så jag fått någon idé!!!

Därför vänder jag mig till er proffsen :)

Köp en kåpa/framlampa från nån enduro borde ju va lagligt och jävligt snygg.
Sen på med ett cross styre. :tummenupp

Hittar du någon snygg kåpa ála Enduro som Möägel skriver kan det bli nice...Sen byter du ut allt vad som heter intrument på den...Jag hade även tänkt att kanske ett runt lyse hade varit lite nice med iuförsig, men smaken är ju delad!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman