Styling Bilder på Din 125cc

Polering av dämpen, SIZE MATTERS :mad: Fegt med litet slipon :P

Diodlampa, miniblinkers, inflyttad skyld, (STYLING BACKSPEGLAR), guldlackade fälgnav, rödlackade broms ok och rödlackat drev (fult som fan)

Ska få en ny lack på i vinter + handskydd, gaffel skydd och gaffeltejp

Bifogat

• POLERING.JPG
    POLERING.JPG
    21.2 KB · Visningar: 177
  • Färdig.JPG
    Färdig.JPG
    62.7 KB · Visningar: 322
Last edited:
Såhär fint var min zTaYjYLLaDd. :)

Bifogat

• bamse 002 (Medium).jpg
    bamse 002 (Medium).jpg
    53.4 KB · Visningar: 257
Här e lite bilder på min NSR från i sommras :tummenupp håller på å bygga om den igen nu :D men de står stilla för tillfället, måste ha mer cash :huvet

Bifogat

• sf15.jpg
    sf15.jpg
    64 KB · Visningar: 157
  • sf2.jpg
    sf2.jpg
    61.5 KB · Visningar: 113
  • sf3.jpg
    sf3.jpg
    79.2 KB · Visningar: 107
  • sf7.jpg
    sf7.jpg
    80 KB · Visningar: 322
  • sf9.jpg
    sf9.jpg
    93.2 KB · Visningar: 160
Tjet skrev:

Hur mycket kostar den då?

Har letat som fan efter det där bamse trimkitet till Aprilian men inte hittat. Sökt både på louis och geiwiz men hittar fan inget. Hur blir bottendraget med trimmet?

Sugen som fasiken.

:kocko :kocko :kocko

H4 skrev:

Har letat som fan efter det där bamse trimkitet till Aprilian men inte hittat. Sökt både på louis och geiwiz men hittar fan inget. Hur blir bottendraget med trimmet?

Sugen som fasiken.

Hört att man får de gratis om man köper en bamse tidning på Götgatan i stockholm kl 13:37, så får man ett sånt gratis! sägs ge extra mycke just de

H4 skrev:

Sugen som fasiken.

Allt blir bättre. Man skulle slarvigt kunna uttrycka det som att hela motorcykeln blir ca. 200% bättre. Går tyvärr inte att köpa i affär så jag vet inte vad priset ligger på. :( Jag hittade mitt Bamse-märke i en låda där det nog legat sen dinosauriernas tid.

Tjet skrev:
Allt blir bättre. Man skulle slarvigt kunna uttrycka det som att hela motorcykeln blir ca. 200% bättre. Går tyvärr inte att köpa i affär så jag vet inte vad priset ligger på. :( Jag hittade mitt Bamse-märke i en låda där det nog legat sen dinosauriernas tid.

Synd att jag ska sälja prillan bara :huvet

Hört att det endast fungerar på tvitakt. Kan man fixa någon sån till horneten då?

NSR_MAN skrev:
Här e lite bilder på min NSR från i sommras :tummenupp håller på å bygga om den igen nu :D men de står stilla för tillfället, måste ha mer cash :huvet

Snygg om man bortser från röven och flamesen!

Tjet > När ska du tjacka XR då? :mad:

Cralle balle fittskalle > Bestämt lack än? :)

Itacha75 skrev:
Cralle balle fittskalle > Bestämt lack än? :)

:tuttar
Ska nog skita i effektlack, passar inte på en motard + att de skulla ta längre tid att få gjort. Tror de blir en svart metallic men klarlack på :näsblod

Nu! En fråga till alla! ska jag lacka kedjeskyddet i samma färg som bågen, låta det vara silver eller lacka annan färg?
ni ser hur de ser ut där uppe

Cyren skrev:
:tuttar
Ska nog skita i effektlack, passar inte på en motard + att de skulla ta längre tid att få gjort. Tror de blir en svart metallic men klarlack på :näsblod

Nu! En fråga till alla! ska jag lacka kedjeskyddet i samma färg som bågen, låta det vara silver eller lacka annan färg?
ni ser hur de ser ut där uppe

Fixa fälgarna också!!!! :drool

Itacha75 skrev:
Jo, men minst lika snyggt som jobbigt! Kroma eller putsa! :yoparty
Hur gör man? tar loss alla eker jävlar? verkar va ett jävla såsse jobb. iofs är tid nått jag har, men vetefan om ja orkar :P

Men vilken färg ska kedjeskyddet ha? :7peta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...