Kronen
Medlem
Den som vill kan ju lägga upp styling bild/er på sin 125!!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur många häst gav dunderhåningen?Tjet skrev:Såhär fint var min zTaYjYLLaDd.![]()
NSR_MAN skrev:Här e lite bilder på min NSR från i sommrashåller på å bygga om den igen nu
men de står stilla för tillfället, måste ha mer cash
![]()
Tjet skrev:4.5... Stall!![]()
Tjet skrev:4.5... Stall!![]()
Hört att man får de gratis om man köper en bamse tidning på Götgatan i stockholm kl 13:37, så får man ett sånt gratis! sägs ge extra mycke just deH4 skrev:Hur mycket kostar den då?
Har letat som fan efter det där bamse trimkitet till Aprilian men inte hittat. Sökt både på louis och geiwiz men hittar fan inget. Hur blir bottendraget med trimmet?
Sugen som fasiken.
:kocko :kocko :kocko
NSR_MAN skrev:Här e lite bilder på min NSR från i sommrashåller på å bygga om den igen nu
![]()
H4 skrev:Hur mycket kostar den då?
Har letat som fan efter det där bamse trimkitet till Aprilian men inte hittat. Sökt både på louis och geiwiz men hittar fan inget. Hur blir bottendraget med trimmet?
Sugen som fasiken.
:kocko :kocko :kocko
Tjet skrev:Allt blir bättre. Man skulle slarvigt kunna uttrycka det som att hela motorcykeln blir ca. 200% bättre. Går tyvärr inte att köpa i affär så jag vet inte vad priset ligger på.Jag hittade mitt Bamse-märke i en låda där det nog legat sen dinosauriernas tid.
din nsr är jävligt snyggNSR_MAN skrev:Här e lite bilder på min NSR från i sommrashåller på å bygga om den igen nu
![]()
![]()
Itacha75 skrev:Cralle balle fittskalle > Bestämt lack än?![]()
Cyren skrev:![]()
Ska nog skita i effektlack, passar inte på en motard + att de skulla ta längre tid att få gjort. Tror de blir en svart metallic men klarlack på![]()
Nu! En fråga till alla! ska jag lacka kedjeskyddet i samma färg som bågen, låta det vara silver eller lacka annan färg?
ni ser hur de ser ut där uppe
Är inte de skitjobbigt?Itacha75 skrev:Fixa fälgarna också!!!!![]()
Cyren skrev:Är inte de skitjobbigt?![]()
Hur gör man? tar loss alla eker jävlar? verkar va ett jävla såsse jobb. iofs är tid nått jag har, men vetefan om ja orkarItacha75 skrev:Jo, men minst lika snyggt som jobbigt! Kroma eller putsa!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |