Styling av TL 1000 R

TL Devil

nubb
Gick med
24 Dec 2003
Hoj
TL1000R,Devil kolfiber slip-on
Tjena killar!
Är det någon som har någe bra tips på vad man kan göra för kul med en sur TLR?? Förutom att byta hoj alltså :3freak

Ta ett par blinkers från en Peuogot 206 som sitter på framflygeln och sätt dem i gälarna under cutsen.
Köp en mini skylt.
Jag köpte min undertray från s-racing.

Det var några saker.

Nä, det finns ingenting man kan göra med en TL, skittråkig hoj, sälj den... :rolleyes:

IM000678.jpg

updated.jpg

Tl styling

TL Devil skrev:
Tjena killar!
Är det någon som har någe bra tips på vad man kan göra för kul med en sur TLR?? Förutom att byta hoj alltså :3freak
Nä den e ju inte sur så alltså :tungan Jag e skitnöjd med den! Känns bara som det är dax att förnya den bara...och det lilla jag sett av stylade TL:s var inte mkt! Blir det stor skillnad med en tailguard? Den är ju inte speciellt hög i baken! Tack för länkarna!! :hihi

TL Devil skrev:
Nä den e ju inte sur så alltså :tungan Jag e skitnöjd med den! Känns bara som det är dax att förnya den bara...och det lilla jag sett av stylade TL:s var inte mkt! Blir det stor skillnad med en tailguard? Den är ju inte speciellt hög i baken! Tack för länkarna!! :hihi
Skitcoola båda två!! Tackar!! Ingen som har någon annan bak kuts??

Last edited:
Nice as J-Bone!! Var har du köpt den tailguarden? Sitter blinkersen i gälarna eller, kan inte se dom!?

TL Devil skrev:
Nice as J-Bone!! Var har du köpt den tailguarden? Sitter blinkersen i gälarna eller, kan inte se dom!?

Det är en Extreme Graphics FSMD, köpt i England av Rhencullen. Blinkersarna är Peugeot 206 som sitter i "fake-vents´en" i bakdelen, men bakljus-LED´arna agerar också blinkers så det syns skapligt faktiskt. :)

J-Bone skrev:
Det finns ju alltid Hammerit... men en tiller ska se ut som en tiller! :7peta
... tycker jag iallafall. :)

black%20005.jpg

Jag är på jakt efter en hoj, gärna twin och 1000 cc. Har nekat till en TL1000R pga bakdelen, men den där skulle jag köpa direkt!!! Vad får man betala för ett sånt bakparti?

TL Devil skrev:
Svårt att montera tailguard och blinkers?? :va

Jag köpte min tailgard på s-racing, jag fick modifiera den lite. Inga större ingrepp. Behövde bara kapa av lite för att den skulle passa.

Blinkers är det bara att borra hål för i plasten bakom kåpan.

Lycka till! :tummenupp

Back