alisheik
R1 Killen!
Under alla dessa år som jag har haft ett motorcykel intresse har R1:an varit den hoj som jag gillat mest! Men nu har jag börjat kolla efter andra motorcyklar. På sporthoj finns det på vänster sida av skärmen en massa olika företag som lagt ut reklam... Det är en bild på en grå/svart suzuki under BIKERSHOP reklamen..
Är det någon som vet vilken modell det är samt...vilka delar som har byts på den hojen så att den har fått det utseendet. Speciellt bakpartiet...Mycket snyggt tycker jag....Om någon har en bild på en liknande hoj är jag tacksam
om ni kan bifoga en bild,,,eller någon hemsida som ni vet med liknande hoj på......
Har sökt på "suzuki" men kan inte hitta en hoj som liknar den.
PS.Tycker ni suzukin är bättre eller sämre än R1...inte utseendemässigt utan när det gäller köregenskaper?
Är det någon som vet vilken modell det är samt...vilka delar som har byts på den hojen så att den har fått det utseendet. Speciellt bakpartiet...Mycket snyggt tycker jag....Om någon har en bild på en liknande hoj är jag tacksam
om ni kan bifoga en bild,,,eller någon hemsida som ni vet med liknande hoj på......Har sökt på "suzuki" men kan inte hitta en hoj som liknar den.
PS.Tycker ni suzukin är bättre eller sämre än R1...inte utseendemässigt utan när det gäller köregenskaper?