Stylad Husa???

borggren

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
Är det någon här som har några roliga-häftiga bilder på Husaberg
Finns det verkligen inte svart plast att köpa till husaberg?
Kan man använda KTM plast?
Blir det en kåt-husa då? eller blir det bra??? någon som vet?

Du kan ju använda gaffelbenskydd,framskärm,lyskåpa och handtagsskydd från KTM.Bakskärm och kylvingar finns bara Husaberg original vad jag vet.

Exakt. Kostar nästan inget dessutom.

Busaberg skrev:
Du kan ju använda gaffelbenskydd,framskärm,lyskåpa och handtagsskydd från KTM.Bakskärm och kylvingar finns bara Husaberg original vad jag vet.

är det ingen som har bilder??
på egen hoj eller någon från nätet? :rolleyes:

Min husa är ju svart ifram och det ligger bilder på den både i detta forumet och under videos/bilder forumet.

borggren skrev:
är det ingen som har bilder??
på egen hoj eller någon från nätet? :rolleyes:

mr_rockster

jag har sett den....cool....men finns det inget mer att göra....?

Jag ska köra med kolfiber rakt av i sommar, tyvärr inte klart än så jag har inga bilder. Men det som blir coolfiber är: bakskärm, kylvingar, gaffelbensskydd, tank och framskärm när det inte är tävling. Har hört att man inte får köra med kolfiber skärm i fram på motard, nån mer som hört det? Sen klär jag sadeln i mörkgrå eller svart mocka!

Är det nån snäll datakunnig snubbe som kan fotoshopa lite?

//Anders

Bifogat

• dscf0014.jpg
    dscf0014.jpg
    95.4 KB · Visningar: 476
här kommer en. det blev bara en "snabbis men du kanske får en idé om hur det blir... måste bara säga att den är grymt fet som den är... du kanske vill sälga den gammla plasten sedan?

Bifogat

• fiber.jpg
    fiber.jpg
    83.5 KB · Visningar: 439
Killen e ju snyggare än hojen, å hojen är ju INTE pjåkigt !!!! :fakta :fakta :fakta

Krattan skrev:
Jag ska köra med kolfiber rakt av i sommar, tyvärr inte klart än så jag har inga bilder. Men det som blir coolfiber är: bakskärm, kylvingar, gaffelbensskydd, tank och framskärm när det inte är tävling. Har hört att man inte får köra med kolfiber skärm i fram på motard, nån mer som hört det? Sen klär jag sadeln i mörkgrå eller svart mocka!

//Anders

Du skulle allt behöva ett par svarta fälgar på den också..

OJ! Kom precis på att jag har ett par svarta fälgar som jag kan tänka mig att byta mot en uppsättning blå! ;)

- Johan

Krattan skrev:

//Anders

Krattan skrev:

//Anders
Neeeeeeej, du får inte förstöra den med en massa svart töntfiber. Den är ju skitsnygg som den är. Tvingas väl säga att 01 är hittils den snyggaste 650n. Speciellt med de blå fälgarna.

Fast coolfiber skulle kunna bli rätt fräckt oxå.... Göra själv eller??

mr_rockster skrev:
Du skulle allt behöva ett par svarta fälgar på den också..

OJ! Kom precis på att jag har ett par svarta fälgar som jag kan tänka mig att byta mot en uppsättning blå! ;)

- Johan

Tror nog jag kan svara åt Anders på den frågan... FAT CHANCE!!! :skrämd Dom blåa fälgarna kommer nog att följa honom ner i graven.... :rolleyes:

SNYGGA däck på hojen!!!! funkade dom bra!?
själv har man fått köra över 2st sjuksköterskor och en doktor med rullstoöen för att kunna snatta till sin en telelina på rehapcentret!!

fan ett mosat knä och en bruten tumme för en minivurpa....
men allt går att laga med skruv säger dom....

men var f-n nu skall jag knapra morfin och låta ett par läckra sjuksköterskor tvätta mig! :tummenupp

//Mcbudet

Det värsta av allt är att det var det jag anade...

Ebbe skrev:
Tror nog jag kan svara åt Anders på den frågan... FAT CHANCE!!! :skrämd Dom blåa fälgarna kommer nog att följa honom ner i graven.... :rolleyes:

Lyllo dig som får skruvar Freddie!! Jag går omkring med armen fastspänd mot kroppen tills vidare intruktioner ges =(
Den är farlig södertäljehallen =)
Och tvätta mig får jag göra alldeles själv =(
Mvh Albertsson

Mcbudet skrev:
själv har man fått köra över 2st sjuksköterskor och en doktor med rullstoöen för att kunna snatta till sin en telelina på rehapcentret!!

men var f-n nu skall jag knapra morfin och låta ett par läckra sjuksköterskor tvätta mig! :tummenupp

//Mcbudet

Last edited:
Mcbudet skrev:

//Mcbudet
Men lille gubben vad har du gjort nu ????? Krya på dig fort som FAN !! Det är en order !!! :fakta

hmmm

jaaa inte vet jag om det är snyggt men det är iallafall annorlunda.... :bow

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa