Sturup Raceway 8/5

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Många nykomlingar och en del gamlingar.
 

Bifogat

  • anol1.jpg
    anol1.jpg
    126.2 KB · Visningar: 119
  • nn3.jpg
    nn3.jpg
    108.6 KB · Visningar: 133
  • puddy1.jpg
    puddy1.jpg
    109 KB · Visningar: 88
  • slipad_rov.jpg
    slipad_rov.jpg
    107.1 KB · Visningar: 90
  • kawwa.jpg
    kawwa.jpg
    109.6 KB · Visningar: 107
  • anol2.jpg
    anol2.jpg
    115.8 KB · Visningar: 78
Vissa förde mer oväsen än andra :7peta
 

Bifogat

  • puddy2.jpg
    puddy2.jpg
    99.2 KB · Visningar: 85
  • anol4.jpg
    anol4.jpg
    103.7 KB · Visningar: 97
  • manga2.jpg
    manga2.jpg
    82.4 KB · Visningar: 133
  • motard.jpg
    motard.jpg
    138.8 KB · Visningar: 129
  • anol5.jpg
    anol5.jpg
    118.5 KB · Visningar: 104
Och de sista korten...
 

Bifogat

  • nn1.jpg
    nn1.jpg
    97.7 KB · Visningar: 109
  • nn2.jpg
    nn2.jpg
    98.8 KB · Visningar: 96
  • nn4formin.jpg
    nn4formin.jpg
    69.9 KB · Visningar: 104
  • puddy_nn5form.jpg
    puddy_nn5form.jpg
    128.4 KB · Visningar: 91
Gula faran skrev:
Fina bilder :tummenupp snart i Canolyklass :)
Tack tack :)
Men har långt ifrån så fin kamera som eliten...
men fotar man tillräckligt många bilder så är man oftast garanterad att nån blir bra :D
 
Grodögat skrev:
Va falls..... en ZXR!!!
oj oj oj oj en sån skulle man haft. :tummenupp

Visst e de fiiina! :D

Skulle bara bantat bort några kilon + haft ett gäng extra hästar. Fast veteran-racing är kul!


Ok, bantningen kan man kanske stå till viss del för själv, men hästarna är det värre (dyrare) med.
 
kajlyl skrev:
Ni som körde, vad tyckte ni om den nya bansträckningen? (för den var väll öppen :va)

Här har du en del av den nya bansträckningen...
Supermotard-vänlig :tungan

Vi körde på gamla slingan men med en del av kurvorna hade fått ny geometri.
 

Bifogat

  • curbs.jpg
    curbs.jpg
    118.7 KB · Visningar: 75
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top