Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hade varit kul att prova köra bana.. Jag är sjukt dåligt insatt i hur man ska gå tillväga för att få vara med och köra på sturup raceway!?
Vad kostar heldag på sturup? Inte samma som på knudan etc väl?
FYI: Du kan inte dela på dagen med någon annan... Det kommer dagar med 3 respektive 4 timmars körningar som du kan anmäla dig till (*) men inte denna dagen.Nån som vill dela på heldagen den 25e April i Vit grupp?
FYI: Du kan inte dela på dagen med någon annan... Det kommer dagar med 3 respektive 4 timmars körningar som du kan anmäla dig till (*) men inte denna dagen.
Kolla kalendern vilka dagar som är 3 tim, 4 tim respektive heldagar.
http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=22
Det har man sett fram emot![]()
Bokad och betald i röd![]()
Anledningen till att vi inte längre godkänner att man delar dag med någon är att det vid ett antal tillfällen inte skötts på ett sätt som följer våra grundtankar "Hänsyn, Omdöme och Ansvar".
Om som Metallgutten skrev i sitt svar till dig... Det kommer sådana dagar senare på säsongen:
3-timmars är företrädelsevis kvällskörningar.
4-timmars är en heldag delat på 2 st vilket ger en bokningsbar förmiddag respektive en bokningsbar eftermiddag.
Men som M skrev så är just körningen den 25/4 en heldag.
Nämns inget vad jag kan se på er hemsida om detta, och om man nu skulle dela dagen med en annan medlem med många bandaga i bakfickan skulle detta brista på "Hänsyn, Omdöme och Ansvar"?
Men om du nu får reda på vad som gäller enligt ovan kan du inte bara då föra in den informationen i hjärnkontoret då?
Nej har väldigt svårt för detta....![]()
E det förbjudet att diskutera i SSEMSE eller vi medlemmar ska bara hålla sig på mattan tycker du?
Om nu inte detta står skrivet i reglerna hur skulle jag då kunna veta....
Hur många svar vill du ha innan du anser att du fått veta då?![]()
Vad i nedan citat förstår du inte?
"Anledningen till att vi inte längre godkänner att man delar dag med någon är att det vid ett antal tillfällen inte skötts på ett sätt som följer våra grundtankar "Hänsyn, Omdöme och Ansvar"."
Jag har för förtydligande förstärkt det i texten som du behöver läsa...
Det är alltid bäst om frågor besvaras redan innan de ställts, men det är inte så enkelt som det låter. Nån måste förutse frågan och sedan skriva ett svar. Kan låta som en skitsak men det är det inte för de som gör hemsidan. Då blir det ännu en sak som skall in på den hundraradiga att-göra-listan. Sen kvittar det nog om det hade stått på sidan. De flesta hade missat infon ändå.Jo jag har förstått att det är så nu...![]()
MEN det bästa hade ju då att varit om det stod på eran hemsida...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |