Sturup Gokart 20/9

MBGIRL skrev:
13. ???
Edit: Alakhai enligt Alex

Jahaaa, så det va DU som stod där o fotade!! :hej Då kanske jag tom känner igen dig nästa gång man får syn på dig i depån!! :tummenupp
O Alex har så rätt så, visst e det jag på bilden... :1pajas
 
MBGIRL skrev:
8. Angående Lag 2 så hade dom en rolig metod att få ut sina förare :D
Rätt brutalt ibland såg det ut som *haha*

Här ser vi hur Talpai o nån annan tar o drar ut föraren ur gokarten
medan Alex gör sig beredd att hoppa i och Lasse är med på nått
hörn där osså :D

Det är mig dom sliter ur, jag fick inte köra mer :p
 
MBGIRL skrev:
8. Angående Lag 2 så hade dom en rolig metod att få ut sina förare :D
Rätt brutalt ibland såg det ut som *haha*

Här ser vi hur Talpai o nån annan tar o drar ut föraren ur gokarten
medan Alex gör sig beredd att hoppa i och Lasse är med på nått
hörn där osså :D

Fina bilder :tummenupp Jag skulle hålla karten stilla genom att hålla inne bromsen under förarbytet men tänkte inte på att det blev tvärtom med höger och vänster... :p Tur du inte fota 1 sek senare när jag höll på att köra över mig själv :rolleyes:
 
MBGIRL skrev:
2. CorbenDallas som innan klagat på att en viss person alltid kommer
på bild...och nä corben...jag é ingen beundrare av dig bara för att jag
fotograferar dig ;)

Va??? inte ens lite???
 
Kanon bilder :tummenupp särskilt nummer 17 :rodnar

Den får du gärna maila den till mig högupplöst, snälla :bow :bow

Jag Pm:ar min mail adress till dig.
 
när kommer krachbilderna???
ska ut o köra gokart nån dag så då får man ta med digitalkameran, ska försöka filma ett varv onboard och tro mig det kommer gå fort..

//NIklas
 
Nikel skrev:
när kommer krachbilderna???
ska ut o köra gokart nån dag så då får man ta med digitalkameran, ska försöka filma ett varv onboard och tro mig det kommer gå fort..

//NIklas

Krachbilderna?? :confused:
Så vitt jag vet så var det inga som krachade...men det var en hel del som fick svartflagg :D
Men alla körde bra tyckte jag...men vad vet jag egentligen, har själv aldrig kört gokart :p
 
Nikel skrev:
när kommer krachbilderna???
ska ut o köra gokart nån dag så då får man ta med digitalkameran, ska försöka filma ett varv onboard och tro mig det kommer gå fort..

//NIklas

Med en toppfart på 100-110km/h vill man inte krascha...
 
jag krachade så ordentligt engång med hyrkarten att den blev ramsne men dom blev inte sura dom tyckte det var en snygg sladd bara,,,

--180 kurva--in i bredsladd som jag alltid gör--gasa förtidigt--ut på kurbsen.... och ner i hålet bakom med karten====RAMSNE
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top