big_fredrik
A men ska vi sniffa en rand lr?
vad ni har hakar upp er på småsaker, kläderna och bruden ser schysst ut vad mer kan man begära...
Om man gillar fula brudar ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vad ni har hakar upp er på småsaker, kläderna och bruden ser schysst ut vad mer kan man begära...
var det så illa![]()
Ska man försöka framstå som något man inte är, kanske man bör välja sina ställen att handla på? Lindex borde således vara lite för mainstream och mer sett som en affär för "vanliga" människor.
Men vad vet jag....
eh, banta
"Jag är 175cm lång och vågen visade imorse 53kg. Jag måste banta ner mig till 50kg. Är det nån som har ett tips hur jag ska gå ner i vikt eller ska jag boka tid för fettsugning? Hjälp mig!!!"
http://helenafloden.blogg.se/images/dsc_2484_1__1200652280.jpg
Det är fullt möjligt att du har rätt. Jag känner inte igen olika märken på damunderkläder och är nog inte så medveten om vilken status de har.
Men att i en tråd där alla tävlar om att dissa stureplanskulturen så hårt som möjligt samtidigt sabla ner en tjej för att hon bär "fel" märke på trosorna är ju lite märkligt tycker jag.
/Lantisen som drack redbull med en skvätt vodka i hela gårkvällen.
Grejen är att det ju är just sånt som utmärker dom riktiga bratsen, att hänsynslöst sabla ner någon som bär fel märke, man är vad man bär.
Att då som henne göra kardinalfelet att bära simpla kläder från Lindex visar ju bara att hon inte har vad som krävs för att vara en brat.
JAAAA, gud så pinsamt. Underkläder från Lindex bah! Piiinigt.
Men jag tycker hon var snygg, och skulle lätt försöka få henne på rygg om jag var ute och svirade. Hon kanske inte är Sveriges begåvningsreserv men det är inte den genomsnittliga medlemmen på SH heller.
Hon ser ju fan ut som hon har stått en rond mot Tyson, hon var säkert söt innan hon förstörde munnen och lärde sig posera.
Enkelt! Punktera läpparna och tryck ur botoxen.
App app app......
Hon har ingen Botox det är Restylane hon kör i läpparna. Svensk uppfinning för övrigt.
I hennes värld mår hon ju bra och det räcker för henne. De flesta här på forumet är mest tragiskt fetton som ligger med fula brudar.
Hon mår ju inte bra, hon fullkomligt osar av ångest i varje inlägg hon gör, hon är för tjock, någon har klagat på hennes groteska läppar, och tro mig hon står framför spegeln och letar rynkor vareviga dag.
Får hon inte daglig bekräftelse från sin skock av beundrare i bloggvärlden så går hon ner sig fortare än en glennrökande, rödvinspimplande, industriarbetande frånskild trebarnsmamma i hyrestvåa...
Jag kanske är ett tragiskt fetto, men jag ligger inte med någon som har hennes tryne.
Och då är jag inte ens kräsen...
I hennes värld mår hon ju bra och det räcker för henne. De flesta här på forumet är mest tragiskt fetton som ligger med fula brudar.
I hennes kretsar så är ju hennes kompisar finast av alla och de festar mycket tydligen och hon får ju uppleva mycket till skillnad från att stå på ett betonggolv 8 timmar om dan för att klara av att betala av lånet på senaste bågen.
Låt henne skriva. De som läser ÄR ju intresserade av henne och hon verkar ju må bra av det. Hennes läppar blev tyvärr en fullständig katastrof och det ser mest tillgjort ut, men hon trivs och hon har ju en hyffsad vacker kropp för övrigt. Mer än de flesta har här
Finns ju några av hennes väninnor man skulle tagit direKct!
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |