Stuntwars 2007

Andreas!

Viva La france!
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha YZF-R6 Yamaha Gokart 360 cc Yamaha Aerox , Yamaha Xt 600 -03
Tja,

tänkte bara höra om det är någon från sverige som hade tänkt att åka till Stuntwars i januari 2007? :tuttar

Jag själv funderar på att åka!
håller på att spara pengar.

Mvh Andreas

hur mkt kostar flygbiljet, hotel (eller annat boend) inträde till Stuntwars.

ja o allt annat som kan kosta..?

Andreas! skrev:
2511648 Tja,

tänkte bara höra om det är någon från sverige som hade tänkt att åka till Stuntwars i januari 2007? :tuttar

Jag själv funderar på att åka!
håller på att spara pengar.

Mvh Andreas

Jag e grymt sugen på att åka nästa år igen. Det e sååå GRYMT bra! Tänk på att räkna in hyrbil i kostnaden bara, man tar sig ingenstans utan bil. (Eller hoj då, men det är inte lätt att få tag i sporthojar att hyra...)

Jag rekomenderar motell, de brukar ha schyssta veckopriser.
Vi betalade ca 4800:-/pers t o r för flyget. Då var det direkt flyg till N.Y och sedan inrikes vidare till Tampa.

Milla skrev:
2512219 Jag e grymt sugen på att åka nästa år igen. Det e sååå GRYMT bra! Tänk på att räkna in hyrbil i kostnaden bara, man tar sig ingenstans utan bil. (Eller hoj då, men det är inte lätt att få tag i sporthojar att hyra...)

Jag rekomenderar motell, de brukar ha schyssta veckopriser.
Vi betalade ca 4800:-/pers t o r för flyget. Då var det direkt flyg till N.Y och sedan inrikes vidare till Tampa.

Fan det låter kul, så 4800 till N.Y vad kosta inrikes flyget till florida?

vad kan allt gå på tror du för mig som är 17 år gammal? reser jag inte lite biligare typ undom eller va det är reklam för på tv? :rolleyes:

Mvh Andreas

Andreas! skrev:
2512315 Fan det låter kul, så 4800 till N.Y vad kosta inrikes flyget till florida?

vad kan allt gå på tror du för mig som är 17 år gammal? reser jag inte lite biligare typ undom eller va det är reklam för på tv? :rolleyes:

Mvh Andreas

4800:- inkluderade även inrikesflyget.. Ingen aning huruvida du har bättre priser, sånt har inte jag koll på. Vi flög ju dock inte SAS, utan Continental.

Andreas! skrev:
2512315 Fan det låter kul, så 4800 till N.Y vad kosta inrikes flyget till florida?

Mvh Andreas

Andreas csn kortet tror jag gäller på sas.

Bo på motell: Kostar runt $200 i veckan.
Hyr bil: Det är långa avstånd därborta. (billig soppa)
Var där 1 vecka innan stuntwars helgen (dom tränar där veckan innan)
Prata med mig så kan jag försöka se om det går att fixa ngt du kan åka stunta på (kanske vara med o tävla:D )
Jag kan ju fråga Todd Colbert (han äger stuntwars tillsammans med dom andra i team extreem)

Som det ser ut nu så har vi inte tillräckligt med pengar för att åka dit denna vinter. (måste lägga våra pengar på andra projekt)
Men nästa vinter ska vi dit:yoparty

.../Yoshi

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...