Stunttråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
granath_ skrev:
hehehe. det var tider det, gamla fina dtr50:n :yoparty

rillan: vad gör du då? :)

rille i gr 3

ibörjan på gr day 3 så ser ni en person i orange keps och lila tröjja = jimmy som petar näsan å sen ser man rille och min lillebror . sen nästa kamera vinkel ser man jimmy igen i sina färgglada kläder och även rille och lite av mitt huvud.

sen i nsta vinkel syns jimmy igen och lite av oss andra.=) sen i lite andra snuttar. även i sweden finest syns vi när det är från lunda :rofl

så mog1 när vi kolla filmen så första sekunden så såg man jimmy stå å pilla sejj i näsan. jääääääävlar va vi skratta :D :D

crm skrev:
rille i gr 3

ibörjan på gr day 3 så ser ni en person i orange keps och lila tröjja = jimmy som petar näsan å sen ser man rille och min lillebror . sen nästa kamera vinkel ser man jimmy igen i sina färgglada kläder och även rille och lite av mitt huvud.

sen i nsta vinkel syns jimmy igen och lite av oss andra.=) sen i lite andra snuttar. även i sweden finest syns vi när det är från lunda :rofl

så mog1 när vi kolla filmen så första sekunden så såg man jimmy stå å pilla sejj i näsan. jääääääävlar va vi skratta :D :D

Haha, men hur har ni sett materialet från gr3 är den släppt eller?

sätter på 12 platta på ns. får se om de blir 12 eller va de blir. nått som tar i sätter ja dit =) tufft ska skrapa den direkt=)

Du ska fan klara det SITTANDE nu också!!! stå å rycka upp sen sätta dej direkt...ser bättre ut på kort :D

fast jag orkade inte fixa nån så de blir nån annan gång. orkar inte bry mej om ns krånglar som fan men ska försöka fixa lite imorn om de går.,

nån sopm vet va de kan vara för fel..

när den är kall har den tomgång men inte när den är varm.
den kommer inte upp i temperatur riktigt tycker ja.
den går helsämst när den är lite kall men de gör ju crm men men bar i början ns gör det mycket längre.

när den bleve lite varmare går den lite bättre men fortfarande dåligt.
hastighets mätarn och varvräknarn börjar flippra när man kör i 120 typ.

ska nog reovera den lite i vinter=) plocka isär allt skit

ska byta benne filter och tvättade luftfiltret nu. kan byta motorolja imorn.
tändstiftet e nytt. ska mäta kompritionen. kan plocka isär förgasarn och göra rent allt där...

vet nån om crm kolven möjligtvis kan passa i nsf:en?

hur ska ja sota ur röret? me bensin borde de inte gå bra för ljuddämpare å rör sitter ihop å då brinner vell all ljuddämpar ull upp lr?

men borrmaskin och ståltråd elelr nått funkar har ja hört?
vart sitter säkringarna? orkar inte kolla så ja frågar istället.
för nån har pajjat eller nått.=)

den orkar ingenting skit slööö 10 häst käns de som. ne 5 tyyp=)

har du msn nomolas? iaff ja kollar din profil grejj kanske står där.

men vart sitter säkringarna? för de borde sitta sånna på den tycker ag

nu regnar det som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan här eller inte nu men på dagarna typ å idag hagla de å åska oxå

ska ju sälja crmeN så ja var ute å tog lite kort så la ja upp det där här för han som ska köpan . hans msn dampar om man skicka bilder så då skickar ja länk=) men de är ganska bra stunt de där . den står still. helt själv med 1 fot i backen. lycka till att göra det i flera dagar irad=)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...