Stunttråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
granath_ skrev:
med risk att bli dum-förklarad, men vilka är EBOS? :rolleyes:

Ebos är väll den sturnt firman nomo skickade sina grejer till.. men hur bra går NFS´en nu då? :lol :lol

nomolas skrev:
Jadu, den drar ifrån sura 4 fjuttare ganska lätt du.

Sisst jag såg gick den knappt frammåt! :lol

Möjligt att du drar mig men hur länge? Gissar på att din skulle skära efter nån mil med fullt gas pådrag ;)

steffo skrev:
Sisst jag såg gick den knappt frammåt! :lol

Möjligt att du drar mig men hur länge? Gissar på att din skulle skära efter nån mil med fullt gas pådrag ;)
Du har för mycket fördommar mot tvåtaktare... Dom skär inte för det, vet jag, och min kompis, av erfarenhet...

NSR_Martin skrev:
Du har för mycket fördommar mot tvåtaktare... Dom skär inte för det, vet jag, och min kompis, av erfarenhet...

Jag har inga fördommar mot tvåtaktare, Har haft många fordon med tvåtaktsmotor och aldrig klagat.

Däremot har nomolas fördommar mot fyrtaktare! Du kanske inte förstår att vi bara retas och skämtar med vandra, Även fast hans moppe skulle kära efter nån mil :tungan

steffo skrev:
Jag har inga fördommar mot tvåtaktare, Har haft många fordon med tvåtaktsmotor och aldrig klagat.

Däremot har nomolas fördommar mot fyrtaktare! Du kanske inte förstår att vi bara retas och skämtar med vandra, Även fast hans moppe skulle kära efter nån mil :tungan

Jag sa i mitt förra inlägg att detta inte skulle diskuteras i denna tråd.

MEN NU SKITER JAG I DET! :mad:

SA DU ATT JAG HADE MOPPE???!?!?!?!?!? :mad: :mad: :4skrika :4skrika :6surkart

Och jag har inga som helst fördommar mot fyrtaktare. Eller OK då bara på mindre cc områden. :7peta

EDIT: Fast iofs har du twin, DE är häftigt :yoparty :fyllisar

steffo skrev:

Jag fattar att allt sker med glimten i ögat, men att tvåtaktare skär såfort man håller stumt ett tag är ett jävligt dåligt argument som inte bygger på mycket mer än fördomar och andra påhitt.... Samt enstaka fall....

Men det är klart, åker man 4takt och är underlägsen tar man väll vilket argument man kan hitta :tungan ;)

NSR_Martin skrev:
Jag fattar att allt sker med glimten i ögat, men att tvåtaktare skär såfort man håller stumt ett tag är ett jävligt dåligt argument som inte bygger på mycket mer än fördomar och andra påhitt.... Samt enstaka fall....

Men det är klart, åker man 4takt och är underlägsen tar man väll vilket argument man kan hitta :tungan ;)

Självklart håller tvåtaktarna för bra många mil hårt körande.. min första sportcylinder till moppen fick inte mycket stryck fast jag körde fort långt..

Det är nomolas kex hoj jag syftar på ju :rofl

nomolas skrev:

Man hör vevlagren där i början ;) Men det ryker fint.. och man ser ju varaderon med toppbox på där i bakgrunden :tungan

Fan va jag garvade när ni började snacka! :rofl

VEM är det som säger "Vilket jävla däck! Fi fan!" :lol

Solid snake skrev:
Fan va jag garvade när ni började snacka! :rofl

VEM är det som säger "Vilket jävla däck! Fi fan!" :lol

Jag som säger, vilket jävla däck.. låter som nån 08a.. Vette tusan vad jag hade i halsen.

Mogge säger fi fan :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...