Stunttråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
okay vet inte när jag ska dit om jag ska dit pappa kanske åker förbi nån dag. men om aj sak dit så fixar jag ditt nr så ringer ja dej=)

crm skrev:
okay vet inte när jag ska dit om jag ska dit pappa kanske åker förbi nån dag. men om aj sak dit så fixar jag ditt nr så ringer ja dej=)

aa, gör så... alltid trevligt med hojfolk.. :D men sälj inte hojen, skaffa kort.. :D

vet inte hur ja gör med ns. de är vell mer min pappas ja skulle bara stunta med den. men nu när ja köper scooter så ska ja nog inte köra med den så pappa kanske säljer den. fast hur myckett får han för det skrotet hahaha 500kr? :D

crm skrev:
vet inte hur ja gör med ns. de är vell mer min pappas ja skulle bara stunta med den. men nu när ja köper scooter så ska ja nog inte köra med den så pappa kanske säljer den. fast hur myckett får han för det skrotet hahaha 500kr? :D

men moppe?? hur gammal e du?? fan det e mkt roligare å åka hoj, jävla moppe åker man ju bara dit på trimmning å grejer..

crm skrev:

får man köpa den då kanske? Om du säljer den. :)

philsson skrev:
hade suttit fint . :p slipper man köpa reservdelar för 3k. ;) :hihi

JAG har första ching på den! :mad:

Inte sant crm :angel

OCH jag tänkte absolut inte ha den som reservdels hoj, jag
tänker stunta med den isf.

nomolas skrev:
Haha, nej nej. Slängde ihop de på 15 min :tummenupp

hehe, ok. men vi får ta & försöka filma på nån stoppie, om det blir fint väder nån dag innan vintern :yoparty
annars får vi göra en vinter-film med rg! :tuttar
har hittat vem som kan fixa fram kov nu till den!

granath_ skrev:
hehe, ok. men vi får ta & försöka filma på nån stoppie, om det blir fint väder nån dag innan vintern :yoparty
annars får vi göra en vinter-film med rg! :tuttar
har hittat vem som kan fixa fram kov nu till den!

Snorre?

tjena tjena allihoppa.

Nu har vi nya planer för nsf:en min nya tank var de ingen nyckel te tanklocket så de är sönderbrutet nu. men ja tar den gamla tanken och tankar den och drar på lite tejp så funkar den några mil. och då tänkte vi göra lite trix. stå 3 pers på den. jag polarn och polarns kusin=)

jag på tanken
polarns kusin på sadeln
och polarn på sjuss sadeln.

vad tycks om det=) de kommer bli ballt på film och bild :näsblod :D :tummenupp :tomten :arsele :pannkyss :kocko :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion