Nisse Järnet
pschyy =D
Släpp inte ner han så fortcrm skrev:likaså styrlagrena vid wheeliesmen det går ju byta med jämna mellanrum
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Släpp inte ner han så fortcrm skrev:likaså styrlagrena vid wheeliesmen det går ju byta med jämna mellanrum
![]()
Jag gjorde när jag hade encrm skrev:Är det inga som stuntar med sina 125r eller? kommer lägg ain lite nya bilder ikväll eller imorn
![]()
![]()
WeeeeeeeNisse Järnet skrev:Jag gjorde när jag hade en![]()
stämmer rätt bra, polaren och jag får visa upp oss på en moppe fucko träff men vi ska inte svika. vi ska dela ut sponsor keppsar och stunta gärnet.marcus_136 skrev:Du ska inte på moppeträff på lördag då? hörde nånting om det .
Olikamarcus_136 skrev:Nisse järnet: Använder du bakbromsen när du kör på bakhjulet ? alltså bromsar ner farten , eller kör du bara på?
marcus_136 skrev:Det är en nsf.
Grattis föresten.
NSR_Martin skrev:Sådär, det tar sig! Även om jag är låååååååångt ifrån duktig så blir det bättre o bättre, känner mig säkrare o säkrare, här är ett kort från dagens stuntträningHar lite fler, ska kolla, kanske kommer upp nått mer sen om nån är intresserad
![]()
Hahamarcus_136 skrev:Fan , det är ju bajssvårt att göra det.
Tips: Lyft blicken!NSR_Martin skrev:Sådär, det tar sig! Även om jag är låååååååångt ifrån duktig så blir det bättre o bättre, känner mig säkrare o säkrare, här är ett kort från dagens stuntträningHar lite fler, ska kolla, kanske kommer upp nått mer sen om nån är intresserad
![]()
Mjo, vet... TROR jag gör det ,hehe, men håller huvet neråt... hmm, kanske inte förresten, ska tänka på det nästa gång....Biifer skrev:Tips: Lyft blicken!
nomolas skrev:stunta kan man fast man inte har körkort, flygplats? Elle?
Funderar på att enbart fixa en hoj att stunta med, inte reggad
eller så. För det måste den inte va då va??![]()
riLLanfFs skrev:Min hojj = inte reggad inge försäkring osv osv Inget sånt..jag klarar mej
nomolas skrev:Nu gör alla så här!
Nästa sommar fixar alla en filmkamera filmar och stuntar så mycket ni kan
sen tar ni allt material och gör en feting film till vintern!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
crm skrev:spectres förslag med miniräknare är oxå perfekt=)
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |