Stunttråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
crm skrev:
men lagrena vid stötdämparn blir inte så glada av många höga stoppies. likaså styrlagrena vid wheelies :tungan men det går ju byta med jämna mellanrum :brinnerup

Yes precis..! :gnissla

Den här veckan kommer jag förmodligen lägga upp bild/film på en riktig 12a :yoparty
Ska öva hela veckan. sålänge bensinen räcker :PpPppp

Crm kmr bli såååå avundsjuk :D

// riLLe

Är det inga som stuntar med sina 125:or eller? kommer lägg ain lite nya bilder ikväll eller imorn :yoparty :yoparty

crm skrev:
Är det inga som stuntar med sina 125:or eller? kommer lägg ain lite nya bilder ikväll eller imorn :yoparty :yoparty

Har en film där jag gör en 360 saltomotal med dubbel baklängesflipp med skruvad 180 i sidoposition, vet bara inte vart jag skall lägga upp filmen... :va

crm skrev:
jag stuntar men jag är för tillfället sjuk och så har jah inte klarat skrivningen på hoj kortet ska skriva på onsdag men när jag klarar allt sånt blir det stunta av :fatta! :hihi

NR:7 skrev:
jag stuntar men jag är för tillfället sjuk och så har jah inte klarat skrivningen på hoj kortet ska skriva på onsdag men när jag klarar allt sånt blir det stunta av :fatta! :hihi

Du ska inte på moppeträff på lördag då? hörde nånting om det .

NR:7 skrev:

stunta kan man fast man inte har körkort, flygplats? Elle? :)

Funderar på att enbart fixa en hoj att stunta med, inte reggad
eller så. För det måste den inte va då va?? :va

Nu gör alla så här!

Nästa sommar fixar alla en filmkamera filmar och stuntar så mycket ni kan
sen tar ni allt material och gör en feting film till vintern!!!! :gnissla :yoparty :yoparty :tummenupp

nomolas skrev:
Nu gör alla så här!

Nästa sommar fixar alla en filmkamera filmar och stuntar så mycket ni kan
sen tar ni allt material och gör en feting film till vintern!!!! :gnissla :yoparty :yoparty :tummenupp

+ en miniräknare och räknar ihop alla kostnader så skriver vi i den här tråden hur mycket var och en hade sönder och hur mycket det kostade att reparera!! låter som en bra ide nomolas :tummenupp

Känns som det är mycket snack och lite verkstad från min sida, är ledsenför detta, men som många av er förmodligen läst har jag haft problem med hojen så det har inte gått o köra så bra.... Men nu när den är igordning (läs tråden!) Så ska jag försöka få med nån kompis ut o ta lite bilder, jag är inte duktig på stoppies, men, vad säger ni, bättre bilder på en kass stuntare än inga bilder alls? :D

spectre skrev:
+ en miniräknare och räknar ihop alla kostnader så skriver vi i den här tråden hur mycket var och en hade sönder och hur mycket det kostade att reparera!! låter som en bra ide nomolas :tummenupp

Du e inte duumm due! ;) :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...