Man kan ju både se för och nackdelar i att ha en moppe att stunta med om han nu vill stunta.
Han håller sig ju på en flygraka säger han, Då kanske han har mopeden i närheten också. Bättre att stunta där än i trafiken.
Han kan ju lätt få samma pengar man ger för en moppe om man håller den i bra skick tillbaka när man säljer den. Det har i alla fall jag fått en massa gånger.
Men och andra sidan så lär han ju sig inte stunta (tex. köra på bakhjulet) med växlad motorcykel.
Skulle jag vatt i ditt läge (crm), Skulle jag ju lätt satsa på att försöka lära mig stunta på din nuvarande 125a i stället för att köpa en moped. Tror att du kommer tröttna snabbt och inte nöja dig riktigt med effekten om du tidigare stuntat med en 125a om du inte trimmar den rejält.
//Patrik
Han håller sig ju på en flygraka säger han, Då kanske han har mopeden i närheten också. Bättre att stunta där än i trafiken.
Han kan ju lätt få samma pengar man ger för en moppe om man håller den i bra skick tillbaka när man säljer den. Det har i alla fall jag fått en massa gånger.
Men och andra sidan så lär han ju sig inte stunta (tex. köra på bakhjulet) med växlad motorcykel.
Skulle jag vatt i ditt läge (crm), Skulle jag ju lätt satsa på att försöka lära mig stunta på din nuvarande 125a i stället för att köpa en moped. Tror att du kommer tröttna snabbt och inte nöja dig riktigt med effekten om du tidigare stuntat med en 125a om du inte trimmar den rejält.
//Patrik