Stunttävling!! Swedish freestylefestival!!

..........

Ähh jag är en riktig Noob... på att köra ändå lyckades jag kvala på NSRC i finland ett kval handlar nästan bara om nerver och sålla ut såna som inte kan något så för din del bara nerver så tygla dem!!!!
Dock så skrev ju Patrik att det förmodligen inte blir något kval för det blir nog lagom många som ställer upp så det är bara att gasa :tummenupp

Rigge skrev:
Jag vet hur långt det är från Gävle men jag tänkte på dom som kommer längre ifrån. Dessutom så finns det väl all anledning att vara "orolig" med tanke på vilka som ska vara med.

klart du ska va med Rigge!! kul grej med alltihopa osså!! snacka skit med andra stuntare o snoka på varandras hojar o så!!

föressten orolig över vilka som ska va med!! vadå ?? topp 3 kanske är klart!! sen är vi många som krigar om resten!! :tungan

Last edited:
Jag är inte orolig så jag visste bara inte hur man skulle uttrycka mig, jag tycker att för mycket regler och kval är ett bra sätt att trycka ner dom som kanske inte är så duktiga utan åker för att det är kul utan att ha prispengar i siktet.

då kan man va med i freestyleklassen som kan va öppen för alla tvåhjuliga fordon!! inklusive quads kanske!!

Ifall allt funkar och vädrets makter är med oss på lördagen.
Vad händer på söndagen ?
Du har ju ändå bokat banan i 2 dagar eller ?
Är det någon slags fria körningar då ?

No1 skrev:
Rigge mfl...

Ytterst så är detta evenemang i år (nästa år en tävling med internationell status) fortfarande ett evenemang som skall vara kul varför jag skall göra ALLT i min makt för att se till att alla seriösa som vill prova på att stunta verkligen får det...

No1...

Det tycker jag är helrätt inställning! Som publik så tycker jag det är MINST lika skoj att se nåt wildcard som kanske inte är bäst men kör så skjortan ryker ändå. Det funkar ju inte i en tävling, men att se folk som kan sina grejor till 100% blir faktiskt lite sömningt i längden. Hursomhelst är jag helt säker på att No1 fixar så det här blir en av sommarens höjdpunkter.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP