stunts

Gick med
16 Sep 2003
Hoj
Kawasaki GPX600R
stunts tips :D

någon i roh som e go på stunta? :p

skulle prova att ställa mig upp på tanken ,, ställde mig upp fast vågade fan inte släppa styret, :huvet

Last edited:
Kawa_GPX600R skrev:
någon i roh som e go på stunta? :p

skulle prova att ställa mig upp på tanken ,, ställde mig upp fast vågade fan inte släppa styret, :huvet

Det är lite "spagetti" i knäna först 2-3 ggr sedan e det lätt.....kör ca60km/h så skall du se att det går bra....
Åkte rätt mkt på min Gixxer 1000....kan berätta om första gången.....
Min polare i norr, vi tävlar i allt o om allt, ringde o sa att han gjort det....o skrattade....hmm....om....åkte från höganäs, provade 2-3 ggr men vågade inte riktigt rätta på benen.....åkte ner på strand vägen.....det var sommar o svin varmt.....1000-tals :tuttar
Jag sa åt killen jag var ute o åkte med att jag skulle stå hela strandstrand vägen o om jag skulle trilla av skulle han skynda sig o skjuta mig, för fy faan vad skämigt att trilla av o hojen fortsätter strandvägen fram o rakt in i nån fet-cab. :huvet
Men COOLt var det alla stod o skrek o klappade händer, o sen tog det 15 min så ringde an massa hojpolare o frågade om det var jag.....skit coolt.
Men på Motarden blir det nog svårt, får hitta på nått annat trix :tummenupp

jaha okey men satt och funderarde ska man lägga hojen i friläge och sen ställa sig för annars måste det ju bli en jävla ner saktning :va

men okey upp typ i 60 km/h då? :tummenupp
men hur kommer man lättast ner sen då :va

ska prova igen imorrn :kocko :rofl

Last edited:
Kawa_GPX600R skrev:
jaha okey men satt och funderarde ska man lägga hojen i friläge och sen ställa sig för annars måste det ju bli en jävla ner saktning :va

men okey upp typ i 60 km/h då? :tummenupp

ska prova igen imorrn :kocko :rofl

Nej inte friläge......lägg den i 5;an eller 6;an o kolla om du inte kan få den att gå med lite chock (stavas det så) på......brukar finnas ett visst lägge då hojen börja gå själv

borggren skrev:
Nej inte friläge......lägg den i 5;an eller 6;an o kolla om du inte kan få den att gå med lite chock (stavas det så) på......brukar finnas ett visst lägge då hojen börja gå själv

JO provade det fast den dör då har meckat lite med choken :rolleyes:

skruva upp tomgången :hihi
men fan lätt att komma ner sen då? :död

Last edited:
Kawa_GPX600R skrev:
JO provade det fast den dör då har meckat lite med choken :rolleyes:

skruva upp tomgången :hihi
men fan lätt att komma ner sen då? :död
Bara öva så blir det filmat till vår =)

Var försiktig bara..

Hur många har provat sitta på styret o wheela då?
en polare var först vad jag vet i hbg, med en cbr 900 men då han sedan skulle bromsa uppden på framhjulet trillade han av o blev överkörd av hojen :tuttar
Jag har me provat men det e på Husan så, jag vet inte om det gills :va men det e jävligt högt då den går upp det kan jag säga.......
(killen med cbr900;an åker oxå Husa i år så kanske sida vid sida på styret hela strandvägen.... :) *drömmer* :)

hehe jag har bara sutti på styret och kört men det räknas jue inte :7peta

håller på att träna att ställa mig upp på tanken men min chock jävel stannar liksom inte kvar så jag kan jue inte hålla farten uppe :va

Sitta på styret ser jag som ett trick iaf.. Inte lätt precis & krävs nog mkt mod till att göra ngt sånt..

ÖVA KILLAR !!!
Jag filmar er sen =)

spirre skrev:
Sitta på styret ser jag som ett trick iaf.. Inte lätt precis & krävs nog mkt mod till att göra ngt sånt..

ÖVA KILLAR !!!
Jag filmar er sen =)

DEt e INTE svårt att sitta där.....man att ta sig därifrån, helst med skin ställ......man e ju inte så rörlig då....

borggren skrev:
DEt e INTE svårt att sitta där.....man att ta sig därifrån, helst med skin ställ......man e ju inte så rörlig då....

skinställ :rofl :rofl :rofl

nä sant inte svårt men med skinställ lite svårare men allt går ifall man vill

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer