wonderwizard
Tjuvjägare
Inhängnat område för stuntning på G
intresserade ??
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91925
intresserade ??
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91925
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AleX skrev:sorry.. så länge som det finns ett alternativ som är gratis så...
oGGe skrev:Bra men alldeles för dyrt när man kan hitta andra ställen som är gratis...![]()
wonderwizard skrev:200:- dyrt när man har en bana, där polis inte kommer ?
Berätta det för dem som fick böter i onsdags för diverse saker.....
wonderwizard skrev:Berätta det för dem som fick böter i onsdags för diverse saker.....
Mr K skrev:Skulle man inte kunna göra en deal med sponsring med koensigg? Banners på hemsida osv .... så kanske man kan låna banan på kvällar eller nått.
Tycker annars det är en bra iden men att betala så mycket tror jag inte många nappar på.
kostar inget och fråga....flipm0de skrev:Tror du att dom tjänar något på att ha en banner på en hemsida ?
Dom bilarna dom säljer har inte många i världen råd med.. och dom som har får vänta något år med att få sin bil..
bara en tanke![]()
Mr K skrev:Skulle man inte kunna göra en deal med sponsring med koensigg? Banners på hemsida osv .... så kanske man kan låna banan på kvällar eller nått.
Tycker annars det är en bra iden men att betala så mycket tror jag inte många nappar på.
GIXxXER skrev:mr k har rätt, betalning funkar inte. det var så de sabbade bivaröd här hos oss.
R1 racer skrev:Är det rent dött nuförtiden på Bivaröd ellerni har lov att köra där?
Ågge tycks inte vara så hoj aktiv längre och håller i smeten,för det var väl han som gjorde det innan va
Och ditt har RR rätt så trevliga vägar upp![]()
GIXxXER skrev:ligger timmer på hela biva nuförtiden, så det kan man glömma. ogge har jag ingen aning om. finns andra ställen att köra på och jag brukar annonsera ut det HÄR
Vi hörde med dem för 1 år sen om dom hade lust att sponsra RoH.. En gång i månaden typ... Detta togs upp på deras möte som dom skulle ha någradagar efter telefonsamtalet & där bestämdes det att det ville dom inte... Så det e redan frågatMr K skrev:kostar inget och fråga....
Malmö-motard skrev:Inget som inte en dunk bensin och en tändsticka råder bot på![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |