Just det. Jag o Ugluk har däremot varsina.Kreuger skrev:...jag äger inte nån URR tröja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Just det. Jag o Ugluk har däremot varsina.Kreuger skrev:...jag äger inte nån URR tröja.
Ehh...Henkka skrev:EN va typ Da???? *skrattar*

Tala för dig själv grodjävel, jag är inte din knähund! Ditt tryck är säkert upp och ner också..JoS skrev:Just det. Jag o Ugluk har däremot varsina.![]()

Kreuger skrev:Tvärt om, nu får du ägna all sporthojstid åt att stunta!! Vad är det för årsmodell på din hoj?
Ugluk skrev:Tala för dig själv grodjävel, jag är inte din knähund! Ditt tryck är säkert upp och ner också..![]()

RR_Jonas skrev:97:a... har du rejsbuss/släp eller dyl så bangar jag inte på att köra på någon flygraka...Det vore kalas!![]()
![]()
Jag har inget körkort men jag kör MINST en gång i veckan.... körkortslösheten har nog bara varit bra för bakhjulsframstegen.n'Lasse skrev:Jag rullade på tomgång och bara gasade samtidigt som jag flyttade tillbaka kroppen lite så kom den upp. Varje gång blev jag dock livrädd och släppte av så hastigt att jag slog pungen i tanken.![]()

NinjaNurse skrev:Pratar du wheelies eller är det något helt annat som kom upp? Man undrar...
Om det gäller wheelies så kan man fråga sig hur du kunde byta bort en hoj som till och med går upp på tomgång? Jag behövde iaf ha växeln i och släppa upp kopplingen på min hoj... Men den var ju tung också...![]()

|
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!
Boka senast lördag 31/1 för... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |