Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hur bär du dig åt för att få ett sånt pris??? rek pris 4295:-Therudeboy skrev:Denna kommer inhandlas snart. 2000:- på stigefelt.
berggren_martin skrev:Ger den bra skydd en såndäringa jacka?
På hemsidan nån nämde tidigare...Therudeboy skrev:Var hittade du pris infot på jackan?
Therudeboy skrev:Ninja stämmer bra att den är i textil. Men minst lika snygg som den i skinn![]()
Fearless skrev:Vad är poängen med denna jacka egentligen?? Har sett flera körandes med "stuntjackets" och efter att ha studerat dom på närmare håll så skulle i varje fall inte jag fara ut och busköra men en sån på överkroppen.. Om man nu ändå vill ut och köra med bara jacka och jeans för att likna Pauly och dom andra grabbarna så varför inte köpa överdelen av ett "riktigt" ställ som kostar lika mycket???
Var inte så säker på det! Eller? Kanske inte är några skydd i den jackan? Jag ska låta det vara osagt eftersmo jag inte har en aning om just den jackan. Men i mitt delade dainäs-ställ är det ju armbågsskydd å jox i...A.K.O.A skrev:Varför skulle inte stuntjacket vara lika bra som överdelen på ett "riktigt" ställ??? Kompleterar´man med tex trackpant så har man ett "riktigt" ställ!!! :kocko
Om man kan ha textiljackan över skinnställ och på fritiden så är det antagligen inte några skydd i jackan. Eller så är de löstagbara...A.K.O.A skrev:Den kan väl knappast vara lika bra som den i skinn. I grahnskatalogen så står det att textiljackan fungerar bra ovanpå skinnstället, eller på fritiden. Eftersom det stod så tänker jag att de inte anser att det är en fullgod jacka att användas separat, eller vad anser ni?
A.K.O.A skrev:Den kan väl knappast vara lika bra som den i skinn. I grahnskatalogen så står det att textiljackan fungerar bra ovanpå skinnstället, eller på fritiden. Eftersom det stod så tänker jag att de inte anser att det är en fullgod jacka att användas separat, eller vad anser ni?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |