Stunthoj, vad bör man välja?

jag har en gixxer 750 03:a med powersbur 60 drev mod krona med crosstyre o cycloplampa som kanske e till salu för 45k kanske kan va nåt o börja med? ring, 0735122759

stefan

Någon som har en ide om hur man höjer tomgången på en surgixxer? Jag har kvisslat runt min som en sumpråtta och hittar ingenting någonstans... Måste den mappas upp?:va

det e bara o skaffa en en sån flexibel vajerskruv med samma gänga o sparka dit den på bryggan till insugen, dra ut den mellan ramen o tanken så e det klart :tummenupp

Last edited:
har köpt en -01 600 hornet,funkar inte alls att stunta med eller???? nån som har koll på om det finns bur till den???

:va verkar inte finnas nått till min moppe, ska ju inte seriös stunta så jag får väl ge fan i o vurpa helt enkelt då:D

lemmel, vad har vi sagt o dricka fulsprit? dom "motorbågarna" ser lite ut som ett skämt? kanske e snygga o tuffa på en kromsläde? men på en stunthoj har dom inget o göra :såjaponken

ja precis, hur kan du ens länka till en sådan sida lemmel? lyssna på stisse när de gäller stunt så blir de bra... ta dig i kragen lemmel..

sorry lemmel vill egentligen inte skriva så här, men för tillfället är jag stickes fickhållare och förblir de tills jag har en egen stunthäst och klarar iaf 2 cirklar i rad.. inget illat menat, gör bara mitt jobb....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT